|
|
کدخبر: ۱۷۶۹۲۰

پاسور تیم ملی والیبال ایتالیا:

خبرگزاری تسنیم: پاسور تیم ملی والیبال ایتالیا گفت: اگرچه ایتالیا میزبان مرحله نهایی لیگ جهانی است و به صورت اتوماتیک به این مرحله صعود کرده اما گروه سختی با حضور تیم های ایران، برزیل و لهستان داریم.

به گزارشخبرگزاری تسنیم، هفت تیم برتر والیبال جهان به علاوه ایران خود را برای حضوری موفق در لیگ جهانی ۲۰۱۴ آماده می کنند. تیم ملی ایران به خاطر درخشش در میادین جهانی در فصل گذشته به انتخاب فدراسیون جهانی والیبال توانست در جمع ۸ تیم برتر جهان جای بگیرد.

در این بین، بازیکنان تیم ملی والیبال ایتالیا با توجه به شکستی که در لیگ جهانی گذشته در خانه مقابل ایران متحمل شدند، بیشتر از سایر تیم ها از رویارویی با ایران هراس دارند.

دراگان تراویتسا، پاسور تیم ملی ایتالیا که با تیم بلگوری روسیه به مقام قهرمانی باشگاه های جهان رسید در مورد مسابقات پیش روی آتزوری در لیگ جهانی گفت: اگرچه ایتالیا میزبان مرحله نهایی لیگ جهانی است و به صورت اتوماتیک به این مرحله صعود کرده است اما گروه سختی با حضور تیم های ایران، برزیل و لهستان داریم.

وی افزود: نمی توان این موضوع را مخفی کرد که ما خیلی خوش شانس هستیم که میزبان مرحله نهایی هستیم و شانس حضور در این مرحله را به دست آورده ایم. لیگ جهانی یکی از زیباترین تورنمنت های جهان است و به ما این فرصت را می دهد که در کنار هم باشیم و بازی کنیم. شانس رقابت با تیم های بزرگ دنیا را نباید به راحتی از دست داد.

بازی ساز صربستانی الاصل تیم ملی ایتالیا ادامه داد: خیلی خوشحالم که تیم ملی برگشته ام چون برای من پوشیدن لباس تیم ملی ارزش خاصی دارد و یک افتخار است. علاوه بر این حالا که حریفان سختی در لیگ جهانی داریم، احساس مسئولیت زیادی هم برای ما ایجاد می کند. ما برای اینکه خنده بر لبان تماشاگران ما بیفتد هر کاری انجام خواهیم داد.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار