|
|
کدخبر: ۱۷۶۹۳۹

خبرگزاری تسنیم: با برگزاری دومین مرحله پیکارهای انتخابی تیم ملی کاراته، تعداد اردونشین ها به ۱۵ نفر رسید.

به گزارشخبرگزاری تسنیمو به نقل از سایت فدراسیون کاراته با برگزاری ۱۴ پیکار انتخابی که امروز(یک شنبه) در سالن آکادمی ملی المپیک پیگیری شد، تعداد اردونشینان به ۱۵ نفر کاهش پیدا کرد. به این ترتیب دومین مرحله پیکارهای انتخابی تیم ملی کاراته با حذف ۵ کاراته کا همراه بود.

در وزن منهای ۵۵ کیلوگرم، مجید حسن نیا با ۲ پیروزی مشابه ۵ بر ۱ برابر مهدی حاتمیان و وحید حسنی پور به حضور خود در اردو تداوم بخشید.

در وزن منهای ۶۷ کیلوگرم، سعید احمدی و مهرداد پورشیب ۳ بار مقابل قرار گرفتند که حاصل این تقابل ۲ برد و یک باخت برای احمدی بود. احمدی در اولین پیکار ۲ بر یک از سد پورشیب گذشت، در بازی دوم ۲ بر یک نتیجه را واگذار کرد اما در پیکار سوم موفق شد ۳ بر ۲ پورشیب را شکست دهد.

در وزن منهای ۸۴ کیلوگرم مهدی سلطانی و یونس نوروزی ۴ بار رودرروی هم قرار گرفتند که مهدی سلطانی با دو برد، یک تساوی و یک باخت اردونشین باقی ماند.
یونس نوروزی در بازی اول خود یک بر صفر موفق شد سلطانی را شکست دهد در پیکار دوم این دو کاراته کا امتیازی ردو بدل نشد اما در پیکار سوم و چهارم مهدی سلطانی موفق شد ۴ بر صفر و ۳ بر صفر از سد نوروزی بگذرد.

در وزن به اضافه ۸۴ کیلوگرم سامان حیدری، ایمان سنچولی وپیمان سلطانیان با کسب بیشترین پیروزی به حضور خود در اردوی تیم ملی تداوم بخشیدند.

در مبارزات این وزن ابتدا سنچولی ۵ بر ۲ سلطانیان را شکست داد. در بازی دیگر سنچولی ۳ بر یک از سد هادی عرب گذشت اما در بازی آخر مقابل سامان حیدری ۲ بر صفر نتیجه را واگذار کرد. حیدری علاوه بر این برد هادی عرب را ۲ بر صفر و پیمان سلطانیان را یک بر صفر برد. سلطانیان نیز در پیکار مقابل هادی عرب در حالی که ۲ بر صفر پیش بود به واسطه هانسوکو شدن حریف برنده تاتامی معرفی شد.

موسی جعفری، فرهاد خطیری، صفر رحیمی، سیروس یزدانی و یوسف گرشاسبی قضاوت دومین مرحله انتخابی را بر عهده داشتند.

در پایان مرحله دوم مسابقات انتخابی تیم ملی کاراته، اسامی ۱۵ ورزشکار باقی مانده در اردو به شرح زیر مشخص شد:

وزن منهای ۵۵ کیلوگرم:مجید حسن نیا
وزن منهای ۶۰ کیلوگرم:امیر مهدی زاده و هامون درفشی پور
وزن منهای ۶۷ کیلوگرم:حسین سمندر و سعید احمدی
وزن منهای ۷۵ کیلوگرم:ابراهیم حسن بیگی، سعید حسنی پور و بهمن عسگری
وزن منهای ۸۴ کیلوگرم:ذبیح الله پورشیب، علی فداکار و مهدی سلطانی
وزن به اضافه ۸۴ کیلوگرم:سجاد گنج زاده، سامان حیدری، ایمان سنچولی و پیمان سلطانیان

چهارمین مرحله اردوی تیم ملی کاراته عصر امروز زیر نظر کادر فنی؛ شهرام هروی، حسین روحانی و مهدی جعفری به مدت ۵ روز در آکادمی ملی المپیک پیگیری می شود.

تیم ملی کاراته خود را برای حضور در بازی های آسیایی اینچئوان و بیست ودومین دوره مسابقات قهرمانی جهان برمن آلمان آماده می کند.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار