|
|
کدخبر: ۱۷۶۹۷۷

خبرگزاری تسنیم: رئیس باشگاه بارسلونا از برنامه این باشگاه برای اعمال تغییرات کلی در نیوکمپ در فصل آینده خبر داد.

به گزارشخبرگزاری تسنیم، پس از توقف تیم فوتبال بارسلونا برابر اتلتیکومادرید و ناکامی این تیم در راه کسب جام قهرمانی لالیگا که یک فصل بدون جام را برای آبی واناری ها رقم زد، خوسپ ماریا بارتومئو، رئیس باشگاه از برنامه های خود برای تغییرات و تحولات کلی در نیوکمپ خبر داد.

بارتومئو گفت ناکامی تیمش برای کسب جام قهرمانی لالیگا به منزله پایان دوران اقتدار کاتالان ها نیست اما اعتراف کرد که بارسا در فصل تابستان نیاز به تغییرات عمده ای دارد.

ساعاتی پس از پایان بازی خبری منتشر شد مبنی بر اینکه خراردو مارتینو، سرمربی آرژانتینی بارسا استعفا کرده و به این ترتیب راه را برای ورود مربی بعدی که به احتمال زیاد لوئیس انریکه، سرمربی تیم سلتاویگوست باز کند.

بارتومئو اشاره ای به این موضوع نکرد اما از قریب الوقوع بودن تغییرات بزرگ در بارسلونا خبر داد. او گفت: اکنون زمان اعمال تغییرات بزرگ است. یکشنبه(امروز) روز بررسی اقدامات صورت گرفته است و دوشنبه روز تصمیم گیری. چیزهای زیادی است که تاکنون درباره آنها تصمیم گیری شده است و ما به زودی تصمیمات اتخاذ شده را اعلام خواهیم کرد.

وی افزود: من ناراحتی هواداران را درک می کنم. آنها حق دارند که ناراحت باشند. ما هیچ یک از اهداف آنها را محقق نکرده ایم. با این حال باید بگویم که بارسا هنوز هم تیم بسیار خوبی است و با وجود مشکلات فراوانی که در این فصل داشت تا آخرین لحظه جنگید. بارسا بازیکنان جوان خوبی دارد که در آینده می توانند چیزهایی زیادی به تیم ارائه کنند. کاری که ما می خواهیم انجام دهیم یک انقلاب در باشگاه نیست بلکه یک بازسازی است.

رئیس باشگاه بارسلونا در پایان قهرمانی اتلتیکومادرید را به این تیم تبریک گفت و تصریح کرد: اتلتیکومادرید این فصل فوق العاده کار کرد و سبب شد بسیاری از پیش بینی ها غلط از آب درآید. اتلتیکو توانست مدعیان اصلی قهرمانی را شکست دهد و به همین دلیل شایسته تحسین است.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار