|
|
کدخبر: ۱۷۷۰۰۳

خبرگزاری تسنیم: مقداد نجف نژاد زودتر از دیگر اعضای هیئت مدیره باشگاه استقلال محل برگزاری نشست مدیران این باشگاه را ترک کرد.

به گزارشخبرگزاری تسنیم، در شرایطی که تنها یک ساعت از زمان آغاز جلسه هیئت مدیره باشگاه استقلال در محل این باشگاه گذشته بود، مقداد نجف نژاد، یکی از اعضای هیئت مدیره باشگاه مکان برگزاری جلسه را ترک کرد.

نجف نژاد بدون توجه به درخواست خبرنگاران برای گفت وگو تأکید کرد که برای رسیدگی به کارهای شخصی محل برگزاری نشست هیئت مدیره باشگاه استقلال را ترک کرده است.

وی که تا پیش از این رئیس هیئت مدیره باشگاه استقلال بود، ظاهراً از شرایط حاکم بر هیئت مدیره این باشگاه ناراضی است و این نارضایتی را با رفتار خود در روزهای اخیر بروز داده است.

خبر دیگر از نشست هیئت مدیره باشگاه استقلال مربوط می شود به برخورد نه چندان جالب منصور پورحیدری با خبرنگاران و عکاسانی که برای تهیه عکس از جلسه آنها به باشگاه استقلال آمده بودند.

او با ورود تصویربرداران و عکاسان به محل برگزاری نشست با این سؤال که «چه کسی به شما اجازه داده در نشست هیئت مدیره حضور پیدا کنید؟»، از آنها می خواهد محل برگزاری جلسه را ترک کنند.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار