|
|
کدخبر: ۱۷۷۰۰۴

دبیر فدراسیون کاراته کشورمان گفت: بدون شک در این دوره از مجموع ۲۰ بازیکن موجود ۱۶ بازیکن انتخاب شده و راهی کره جنوبی می شوند و ۴ بازیکن از لیست خارج می شوند.

آشوری در خصوص تیم ملی کاراته کشورمان اعزامی به مسابقات آسیایی اینچئون کره جنوبی بهخبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاراناظهار داشت: خوشبختانه اوضاع تیم به لحاظ روحی و جسمی خوب است و همه آماده ایم که با اعزام به مسابقات آسیایی و کسب مدال رنکیگ کاروان کشورمان را بالا ببریم.

دبیر فدراسیون کاراته جمهوری اسلامی ایران در ادامه افزود: بازیکنان مصمم هستند که با همه قوا و تلاش خود درکره جنوبی افتخارآفرین باشند.

آشوری سپس در خصوص اردوی تیم ملی کاراته هم تصریح کرد: این اردو به جهت آمادگی بازیکنان بوده و قرار است یک انتخاب درون گروهی صورت گیرد که به انتخاب مربیان اصلح ترین انتخاب و به کشور کره اعزام شوند.

دبیر فدراسیون کاراته کشورمان ادامه داد: هم اکنون ۲۰ بازیکن در اردو حضور دارند که قرار است با کنار رفتن ۴ بازیکن ۱۶ نفر باقی مانده و راهی اینچئون شوند ازاین ۴ بازیکن هم درتورنمنت های بعدی استفاده می شود.

وی در مورد زمان حذف بازیکنان کاراته عنوان کرد: البته حذف این بازیکنان به منزله ناتوانی این بازیکنان نیست بلکه منظور از حذف آن است که در راستای سربلندی کشورمان کاراته کاهایی اعزام گردند که شانس مدال داشته باشند وزمان حذف بازیکنان هم به نظر کادر فنی بستگی دارد.
زیرا ما هدف داریم که ایران سربلند و بازیکنان کاراته بتوانند با مدالهای رنگارنگ کاروان کشورمان را در بازیهای آسیایی به لحاظ رنکینگ بالا ببرند.

آشوری سپس با اشاره به برنامه های فدراسیون کاراته پیش از اعزام به بازیهای آسیایی گفت: سه مرحله بازیهای تدارکاتی وشرکت درتورنمنت های مختلف برنامه ریزی شده است و همچنین شرکت در مسابقات دانشجویی مونته نگرو است که ۸۰درصد همین بازیکنان اعزامی به کره جنوبی دراین مسابقات حضوردارند.

دبیر فدراسیون کاراته درباره وجودبرخی مشکلات هم اذعان کرد: مشکل مالی وجود دارد هیچ فدراسیونی بدون مشکل مالی نیست ولی باید تلاش کرد تا بتوانیم ازاعتبار کاراته کشورمان دفاع کنیم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: امیدوارم که تیم ملی کاراته کشورمان ضمن موفقیت و کسب مدالهای رنگارنگ پرچم کشورمان در بازیهای آسیایی کره را به اهتزار درآوریم.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار