|
|
کدخبر: ۱۷۷۰۰۶

اگر لیست خریدمان را منتشر کنیم به شایعات دامن زده ایم

خبرگزاری تسنیم: مدیرعامل باشگاه سپاهان اعلام کرد که هافبک تکنیکی تراکتورسازی تبریز در لیست کرانچار قرار ندارد.

مهرزاد خلیلیان در گفت وگو با خبرنگار ورزشیخبرگزاری تسنیم، در خصوص لیست خرید تیم فوتبال سپاهان و اینکه گفته می شود قرار است این لیست به زودی منتشر شود، عنوان کرد: می خواهیم در جلسه ای که با هیئت مدیره داریم لیست خرید را اعلام کنیم تا تصمیم گیری لازم صورت بگیرد اما قرار نیست این لیست رسانه ای شود.

وی افزود: اگر بخواهیم لیست خریدمان را در رسانه ها منتشر کنیم به بازار شایعات دامن زده ایم. عجله ای برای شروع کارمان در فصل نقل وانتقالات نداریم و به همین دلیل نمی خواهیم سروصدا کنیم.

مدیرعامل باشگاه سپاهان در پاسخ به این سؤال که آیا علی کریمی در لیست زلاتکو کرانچار قرار دارد یا نه، گفت: این خبر صحت ندارد. کریمی بازیکن بسیار بزرگی است و از افتخارات کشور محسوب می شود. وی یکی از استعدادهای بزرگ آسیا و جهان است که مطمئناً در هر تیمی حضور داشته باشد آن تیم جزو بهترین ها می شود اما قرار نیست مذاکره ای با این بازیکن داشته باشیم چون کادرفنی ما و آقای کرانچار نامی از علی کریمی در لیست خرید نیاورده اند.

خلیلیان درباره خبر حضور رسول نویدکیا در تیم سپاهان برای فصل آینده اظهار داشت: درباره این موضوع تا دو روز دیگر کامل توضیح خواهیم داد و در حال حاضر نمی خواهم صحبتی در این خصوص داشته باشم.

«گفته می شود فصل آینده از بین رحمان احمدی و شهاب گردان یکی از تیم سپاهان جدا خواهد شد.» مدیرعامل باشگاه سپاهان در واکنش به این موضوع گفت: هر دو دروازه بان سپاهان فصل بعد هم در تیم ما فعالیت خواهند کرد و قرار نیست این دو دروازه بان خوب را از دست بدهیم.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار