|
|
کدخبر: ۱۷۷۰۳۳

کریمی بدون ساعی راهی استیل شد؛

سرمربی سابق تیم ملی تکواندو و باشگاه استیل البرز به تیم باشگاهی سابقش بازگشته است.

مرتضی کریمی در گفتگو باخبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاراناعلام کرد: چند روزی است با مسئولان باشگاه استیل البرز برای هدایت تیم تکواندوی این باشگاه برای فصل جدید لیگ برتر در حال مذاکره هستم. توافق اولیه با استیل البرز کرده ام و تا ۲ روز آینده قرردادمان رسمی می شود اما هوز در مورد دستیاران تصمیم گیری نکرده ام.

وی در مورد همکاری مجدد با هادی ساعی در تیم استیل البرز افزود: فصل ۹۱ در کنار سرمربیگری در استیل البرز هادی ساعی هم مدیریت فنی تیم را برعهده داشت اما امسال او به دلیل مشغله کاری در استیل البرز حضور ندارد.

سرمربی سابق تیم ملی و استیل البرز درباره کادرفنی تیم تکواندوی استیل البرز گفت: مسئولان باشگاه استیل البرز مرتضی سلطانی و فریبرز عسکری سرمربی و مدیر فنی سابق تیمشان را نخواسته اند. سال قبل به خاطر برخی مشکلات تصمیم گرفتم در استیل البرز نباشم اما به نظر می رسد امسال این مشکلات در کار نباشد و حل شود.

کریمی در مورد ادامه همکاری با باشگاه شهرداری ورامین خاطرنشان کرد: قراردادم با تیم شهرداری ورامین برای مدیریت فنی این تیم در فصل قبل بود که به اتمام رسیده اما در صورت حضور در استیل البرز نمی توانم با شهرداری ورامین همکاری داشته باشم.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار