|
|
کدخبر: ۱۷۷۰۳۵

در سپاهان به جز چند نفر از کسی بدی ندیدم

خبرگزاری تسنیم: مهاجم تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: ناکامی سپاهان دلایل مختلفی داشت که می توان جدایی من و جباری را هم یکی از این دلایل دانست.

آرش افشین در گفت وگو با خبرنگار ورزشیخبرگزاری تسنیمدر خصوص شرایط تیم فولاد خوزستان، حضورش در تیم سپاهان، تصمیمش برای فصل آینده و… به اظهارنظر پرداخته که مشروح آن در زیر می آید:

تسنیم: لیگ سیزدهم برای آرش افشین چرا اینگونه گذشت. می توان گفت بدشانسی زیاد داشتی؟

حکمت و قسمت خدا اینگونه بود که فصل ۹۳-۱۳۹۲ برای من اینگونه شود. نیم فصل دوم بعد از جدایی از سپاهان برای من خوب بود اما مصدومیت آخر فصل شرایط را برایم سخت کرد. این بدشانسی هم به دلیل تشخیص بد پزشکان بود که باعثشد زودتر از زمان بهبودی، پای مصدومم را باز کنم. این مسئله شرایط را طوری کرد که نیاز به عمل جراحی پیدا کردم و اکنون هم دوران نقاهت را پشت سر می گذارم. البته مصدومیت فعلی یک درس بزرگ برای من داشت و آنهم این بود که از این به بعد برای تشخیص و درمان فقط به دکتر نوروزی، دکتر کیهانی و یا دکتر رازی مراجعه کنم.

تسنیم: علاوه بر این موضوع شانس حضور در تیم ملی و رفتن به جام جهانی را هم از دست دادی. از این موضوع ناراحت نیستی؟

قطعاً ناراحتم که نتوانستم به تیم ملی دعوت شوم و دوست داشتم با تیم ملی در جام جهانی باشم اما قسمت نبود. اکنون کاری نمی توانم انجام دهم اما باید تلاش کنم در فصل جدید آنقدر خوب باشم که به تیم ملی دعوت شوم و در جام ملت های آسیا بازی کنم.

تسنیم: فکر نمی کنی حضورت در سپاهان باعثشد تا اُفت کنی و تیم ملی را هم از دست بدهی؟

این اتفاقات برای هر بازیکنی ممکن است پیش بیاید و من هم دوست ندارم در این مورد چندان صحبت کنم اما باید بگویم که در مجموع سال خوبی نداشتم.

تسنیم: اکنون از انتخاب اول فصل و رفتنت به سپاهان پشیمان نیستی؟

به هیچ وجه ناراحت نیستم. رفتنم به سپاهان یک تجربه خیلی خوب برای من بود و از انتخابی که داشتم راضی هستم. تیم سپاهان را دوست دارم و در این باشگاه به جز چند نفر، با کسی مشکلی نداشتم و بدی ندیدم.

تسنیم: اما سپاهانی ها در طول فصل و طی مصاحبه هایی که داشتند جدایی تو و جباری را هم از علل ناکامی های این فصل خود می دانستند. خودت فکر می کنی باعثناکامی سپاهان شده ای؟

مطمئن باشید این موضوع هم می تواند از دلایل ناکامی سپاهان باشد و آنها حق دارند. به هر حال این اتفاقی است که افتاده و ناکامی سپاهان هم دلایل مختلفی داشت که می توان جدایی من و جباری را هم یکی از این دلایل دانست.

تسنیم: برای فصل آینده چه برنامه ای داری؟

هنوز تصمیمی برای فصل آینده نگرفته ام و برنامه خاصی هم ندارم. البته من با باشگاه فولاد قرارداد دارم که این قرارداد توافقی است.

تسنیم: کارت پایان خدمتت مشکلی ندارد؟

نه؛ چه مشکلی باید داشته باشد؟!

تسنیم: بعد از پایان فصل گفته شد که کارت پایان خدمت چند بازیکن فولاد از جمله تو مشکل دارد.

این مسائل حاشیه ای چیزی جز شایعه نیست. من خدمت سربازی ام را سه سال پیش انجام داده ام و همان موقع هم کارت پایان خدمت گرفتم. هیچ مشکلی از این بابت ندارم.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار