|
|
کدخبر: ۱۷۷۰۸۲

مریم طوسی قهرمان قهرمانان مسابقات آغاز فصل شد

نایب رییس بانوان فدراسیون دوومیدانی ضمن اعلام این خبر که مریم طوسی به عنوان قهرمان قهرمانان مسابقات آغاز فصل معرفی شد، اظهار داشت: جابجایی چهار رکورد ملی در مسابقات آغاز فصل بسیار عالی بود.

به گزارشگروه ورزشی باشگاه خبرنگاران؛پریسا بهزادی گفت: در پایان مسابقات آغاز فصل زنان، مریم طوسی با کسب سه مدال طلا در مواد ۱۰۰،۲۰۰ و ۴ در ۱۰۰ متر عنوان قهرمان قهرمانان این رقابت ها را به خود اختصاص داد.

وی جابجایی چهار رکورد ملی را ارزشمند دانست و افزود: با توجه به اینکه این مسابقات نخستین رقابت ورزشکاران ما از آغاز سال بود و هیچ یک از دوومیدانی کاران با همه توان در آن ظاهر نشدند، اما باز هم چهار رکورد ملی شکسته شد که این نوید بخش آتیه ای روشن برای دوومیدانی زنان ایران است.

بهزادی با تاکید برا اینکه حضور سه نماینده در بازیهای آسیایی ۲۰۱۴ قطعی است، ادامه داد: با توجه به در پیش بودن بازیهای آسیایی از ملی پوشانمان خواستیم تا نهایتا با ۷۰ تا ۸۰ درصد از آمادگی خود در مسابقات آغاز فصل حاضر شوند و به رغم این که ورزشکاران فشار زیادی را متحمل نشدند اما سپیده توکلی در هفتگانه، مریم طوسی در ۱۰۰ متر، جواهر زمانی در پرش سه گام و زهرا جعفرآبادی در ۱۰ کیلومتر پیاده روی موفق شدند رکورد های ملی را بهبود ببخشند. که در واقع با چنین عملکردی نوید روزهای خوش و نتایج مطلوب را در بازیهای آسیایی دادند.

قهرمان و رکورددار اسبق پرتاب وزنه کشورمان در پایان در خصوص ثبت نشدن رکورد ماده ۱۰۰ متر با مانع الناز کمپانی، اظهار داشت: عملکرد الناز بسیار عالی بود. اما به دلیل وزش باد و با توجه به قوانین موجود رکورد وی ثبت نشد. ولی می توانم به جرات بگویم که کمپانی باز هم خواهد توانست با ثبت چنین زمانی رکورد این ماده را پس از ۴۰ سال جابجا کند.
انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار