|
|
کدخبر: ۱۷۷۱۰۱

خبرگزاری تسنیم: مرحله چهارم اردوی تیم ملی والیبال نشسته کشورمان از فردا(دوشنبه) آغاز می شود.

به گزارشخبرگزاری تسنیمو به نقل از روابط عمومی فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین، ۱۵ ملی پوش به این اردو فراخوانده شده اند که از میان آنها ۱۲ نفر به عنوان ترکیب ثابت و اعزامی به مسابقات جهانی لهستان مشخض شده اند و ۳ نفر از آنها که از بازیکنان جوان هستند به عنوان یار کمکی و نیز برای کسب آمادگی بیشتر برای حضور در مسابقات پاراآسیایی کره جنوبی، حضور دارند.

پس از برگزاری چهارمین مرحله تمرینات، بازیکنان یک هفته استراحت خواهند کرد و پس از آن به اردوی پنجم و نهایی که متصل به اعزام است، دعوت می شوند.

هادی رضایی سرمربی تیم ملی والیبال نشسته در مورد برنامه های این اردو گفت: مانند اردوهای گذشته بیشترین تمرکز بر روی هماهنگی و اجرای کامل تاکتیک هاست و در کنار آن برنامه های بدنسازی و نیز آنالیز بازی های تیم های حاضر در مسابقات جهانی انجام می شود.

چهارمین مرحله از تمرینات ملی پوشان تیم ملی با نظارت هادی رضایی، سرمربی تیم ملی، علیرضا معمری، بهمن تاروردی زاده و فرید صائبی، مربیان تیم ملی برگزار می شود و محمد صفری به عنوان فیزیوتراپ، علی کشفیا به عنوان سرپرست در کنار تیم حضور خواهند داشت.

اسامی ملی پوشان دعوت شده به اردو به شرح زیر است:

داودعلی پوریان، صادق بیگدلی، مهدی حمیدزاده، محمدخالقی(تهران)، حسین گلستانی(قم) رضاپیدایش، مهرزاد مهروان(البرز)، حسین فرزانه(قزوین)، ناصر حسن پور(آذربایجان غربی)، رمضان صالحی، مجید لشگری، سعید ابراهیمی(مازندران)، احمد ایری(گلستان)، میثم علی پور(گیلان) و مهدی بابادی(خراسان رضوی)

تمرینات تیم ملی والیبال نشسته، از فردا تا ۴ خرداد در محل کمپ تیم های ملی جانبازان و معلولین برپا خواهد بود. رقابت های جهانی والیبال نشسته از ۲۱ خرداد ماه به میزبانی کشور لهستان آغاز خواهد شد.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار