|
|
کدخبر: ۱۷۷۱۰۴

مسابقات پرتاب دیسک آلمان با حضور ۲۴ پرتابگر برگزار شد ودر گروه A مالاخوفسکی با پرتاب۶۹ متر و ۲۸ سانتی متر به قهرمانی رسیدومحمود صمیمی هم با پرتاب۶۲ متر و۴۹ سانتی متر در گروه دوم این مسابقات اول شد.

به گزارشگروه ورزشی باشگاه خبرنگاران؛در گروه نخست این مسابقات که چهره های آشنای پرتاب دیسک دنیا از جمله مالاخوفسکی لهستانی و هارتینگ آلمانی حضور داشتند و احسان حدادی هم غایب بزرگ این رقابت ها محسوب می شد، رقابتی نزدیک وجود داشت که در نهایت پیتر مالاخوفسکی از لهستان با پرتاب ۶۹ متر و ۲۸ سانتیمتر عنوان نخست را به خود اختصاص داد.

رابرت هارتینگ از آلمان با ۶۸ متر و ۲۸ سانتیمتر دوم شد و مارتین ویریگ از استونی با ۶۶ متر و ۲ سانتیمتر در جایگاه سوم ایستاد. رکورد پرتابگران در این گروه به شکلی بود که تنها سه پرتابگر از ۱۳ شرکت کننده این جدول دیسک خود را کمتر از ۶۳ متر پرتاب کردند.

اما در گروه دوم نیز ۱۱ پرتابگر حضور داشتند و محمود و محمد صمیمی دو نماینده ایران در این رقابت ها بودند. محمود صمیمی که شرایط ایده ال بدنی قرار دارد و چندی پیش نیز با پرتاب ۶۲ متری خود قهرمان آغاز فصل دوومیدانی ایران شد، این بار با ارتقاء رکورد آغاز فصلش دیسک خود را ۶۲ متر و ۴۹ سانتیمتر پرتاب کرد و در گروه خود اول شد. محمد صمیمی هم هر چند پرتابی بهتر از آغاز فصل داشت و رکورد ۶۰ متر و ۷۹ سانتیمتر را در هاله آلمان ثبت کرد اما باز هم نتوانست بهتر از برادرش در این رقابت ها ظاهر شود و به عنوان سومی در گروه B این رقابت ها رسید.

در مجموع رکوردهای دو گروه محمود صمیمی با رکورد ۶۲ متر و ۴۹ سانتی متری خود بین ۲۴ پرتابگر در رده دوازدهم ایستاد و محمد صمیمی هم با رکورد ۶۰ متر و ۷۹ سانتی متر به رتبه چهاردهم رسید.
انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار