|
|
کدخبر: ۱۷۷۱۰۶

رییس دپارتمان فوتبال ساحلی در خصوص وضعیت ورزشگاه ها و میزبانی تیم های لیگ برتر فوتبال ساحلی به نکاتی اشاره کرد.

به گزارشگروه ورزشی باشگاه خبرنگاران؛رئیس دپارتمان فوتبال ساحلی گفت: با توجه به شرایط غیراستانداردی که ورزشگاههای ساحلی برای برگزاری لیگ کشوری داشتند، از زمان شروع به کار دپارتمان فوتبال ساحلی برنامه دو ساله ای را برای استانداردسازی ورزشگاههای فوتبال ساحلی کشور تدوین کردیم که بر اساس آن از دوفصل گذشته و براساس بازدید نمایندگان نواقص را به باشگاه ها، هیات های استانها و ادارات کل ورزش و جوانان استانها اعلام کردیم.
شهریاری ادامه داد: از ۵ ماه گذشته و پیش از بازدیدهای قبل از شروع فصل جدید مسابقات، کارگروه توسعه و استانداردسازی ورزشگاهها را با هدف الزامی کردن رفع نواقص و کسب حداقل استانداردها ایجاد و معیارهایی را تعیین کردیم که بر اساس آن، ورزشگاه هر باشگاه باید حداقل ۶۰۰ امتیاز برای میزبانی مسابقات خود در این فصل را کسب کند در غیر اینصورت ورزشگاه استاندارد دیگری را باید معرفی می کردند و در صورت عدم معرفی، میزبانی از تیم آنان گرفته و به تیم میهمان داده می شود.

رئیس دپارتمان فوتبال ساحلی افزود: به نظر می آید دو سال فرصت مناسبی بود تا باشگاهها با توجه به شرایط و وضعیت مالیشان منابع مورد نیاز خود را جهت رفع نواقص فراهم کنند تا بتوانیم روند حرفه ای سازی فوتبال ساحلی کشور را پیش ببریم چراکه بعضاً این نواقص در طول برگزاری لیگ در فصل های گذشته باعثمصدومیت بازیکنان می شد و در روند برگزاری مسابقات تاثیر منفی داشت.

شهریاری در ادامه بیان کرد: بازدیدهای اولیه توسط بازرسان دپارتمان انجام شد و مجددا فرصت دیگری جهت رفع نواقص ورزشگاه ها به به باشگاهها داده شد که خوشبختانه در بازدید دومی که داشتیم اکثر ورزشگاهها مورد تایید قرار گرفتند که جا دارد از زحمات مدیران و کلیه کارکنان باشگاهها و هیات ها فوتبال استانها که تلاش و همکاری خود را با کمیته فوتبال ساحلی جهت استانداردسازی ورزشگاهها انجام دادند، تشکر کنم.

شهریاری درباره باشگاه هایی که در زمان مقرر نسبت به تعهدات خود عمل نکردند، گفت: متاسفانه باشگاه های هف سمنان، صنعت مبارکه و کشاورزی اصفهان و جهان نژادیان با توجه به مدت زمانی که تا قبل از شروع فصل جدید لیگ برتر فوتبال ساحلی تعیین کرده بودیم نواقص ورزشگاهها خود را رفع نکردند. به همین دلیل میزباتی اولین مسابقه خانگی از این باشگاهها گرفته شد که پیرو آن پس از آخرین بازدیدی که امروز یکشنبه(۲۸ اردیبهشت ماه) از سوی نماینده این کمیته انجام شد، باشگاه سیمرغ سمنان موفق شد تا مجوز میزبانی مسابقات خانگی هفته های آتی را کسب کند.
باشگاه صنعت مبارکه هم تا رفع مشکلات ورزشگاهش بازی های خانگی خود را در ورزشگاه ناژوان و تختی تیران اصفهان برگزار خواهد کرد. همچنین تاکنون مشکلات ورزشگاه جهان نژادیان پابرجاست و با توجه به فرصت تعیین شده و ۳ مرتبه بازدیدی که از سوی کارگروه استاندارسازی انجام شده، ورزشگاه این تیم حداقل استانداردها را برای میزبانی مسابقات خانگی کسب نکرده و هفته گذشته هم با توجه به فرصت داده شد مبنی بر تایید ورزشگاه دیگری در استان خوزستان و عدم معرفی ورزشگاه جایگزین از سوی هیات و باشگاه، این تیم میزبانی مسابقه خانگی خود را از دست داد. البته بار دیگر فرصتی به این باشگاه داده ایم که در صورت رفع نواقص تا یک هفته قبل از هفته بعدی مسابقه خانگی خود، پس از تایید نماینده کمیته ساحلی مجدداً می تواند میزبانی مسابقات خود را بدست آورد که امیدوارم با تلاش مسئولین باشگاه و هیات فوتبال این استان، تماشاگران خونگرم خوزستانی از تماشای بازی ها و حق میزبانی مسابقات خانگی خود محروم نشوند.
انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار