|
|
کدخبر: ۱۷۷۱۲۵

خبرگزاری تسنیم: عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال گفت: آقای افشارزاده پیشنهادهای امیر قلعه نویی برای فصل اینده را در جلسه هیئت مدیره مطرح کرد.

به گزارش خبرنگار ورزشیخبرگزاری تسنیم، رضا نثاری در خصوص جلسه امروز هیئت مدیره باشگاه استقلال اظهار داشت: با توجه به اینکه جلسه روز گذشته ما در وزارت ورزش و جوانان برگزار شده بود این اولین جلسه رسمی هیئت مدیره بود که به موضوع ماندن امیر قلعه نویی پرداختیم.

وی با بیان اینکه مسائل مالی و مشکلات استقلال در جلسات بعدی بررسی خواهد شد افزود: برخی مسائل و مشکلات وجود دارد که جای آن در جلسه امروز نبود. قرار است با بررسی این مسائل در جلسات بعدی به حسابرسی مالی و مسائل اداری باشگاه بپردازیم.

عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال در پاسخ به این سوال که قلعه نویی برای ماندن در این تیم چه برنامه هایی داشته گفت: سعی کردیم هر کسی درباره وظایف خودش نظر بدهد و در جایگاهی که هست صحبت کند. این مباحثمربوط به آقای افشارزاده است که در خصوص پیشنهادهای قلعه نویی با ایشان صحبت کرده بود، به همین دلیل برنامه های قلعه نویی توسط افشارزاده در جلسه هیئت مدیره مطرح و مورد قبول واقع شد.

نثاری ادامه داد: قرار بود قلعه نویی در جلسه امروز حضور پیدا کند اما به دلیل اینکه جراحی کوچکی داشت نتوانست به جلسه بیاید و بعدا با آقای افشارزاده صحبت خواهد کرد.

وی با اشاره به مسائل تیم فوتبال استقلال گفت: پیشنهادهای قلعه نویی درباره شرایط فعلی تیم و مباحثمربوط به آن بود که سعی می کنیم مشکلات را هر چه زودتر جمع کنیم.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار