|
|
کدخبر: ۱۷۷۱۴۲

خبرگزاری تسنیم: مدافع آرژانتینی آبی واناری پوشان کاتالونیا ناکامی های تیمش در فصل جاری را نشانه پایان دوران سلطنت آن بر فوتبال اسپانیا و اروپا دانست.

به گزارشخبرگزاری تسنیم، به دنبال ناکامی تیم فوتبال بارسلونا برای شکست دادن اتلتیکومادرید و از دست دادن فرصت قهرمانی در لالیگا، خاویر ماسچرانو، مدافع ملی پوش این تیم اعتراف کرد دوران اقتدار کاتالان ها به سر رسیده است.

ماسچرانو که در این فصل جزو مهره های نه چندان مؤثر ترکیب بارسلونا بوده است و گفته می شود که در پایان فصل جاری نیوکمپ را ترک می کند، اظهار داشت: دوره بارسلونا به سر آمده است و باید تغییراتی در این تیم صورت بگیرد تا دوباره احیا شده و به یک مدعی جدی برای کسب عناوین قهرمانی در رقابت های داخلی و اروپایی تبدیل شود.

ماسچرانو با خودداری از اظهارنظر قطعی درباره آینده اش افزود: کم اهمیت ترین موضوع در حال حاضر آینده من است. چیزی که اکنون باید به آن توجه شود بارسلوناست. به نظر من یک دوران غیرقابل تکرار در بارسلونا به پایان رسده است. ما باید برای تمام موفقیت هایی که کسب کرده ایم ارزش قائل باشیم.

مدافع تیم ملی آرژانتین که ۲۵ روز دیگر همراه با آلبی سلسته در جام جهانی ۲۰۱۴ شرکت خواهد کرد، خاطرنشان کرد: بارسلونا باید تصمیماتی جهت تغییر شرایط موجود بگیرد. مطمئناً چنین تغییراتی صورت خواهد گرفت اما ما باید بپذیریم که در این فصل چندان جالب بازی نکردیم.

ناکامی بارسلونا برای کسب عنوان قهرمانی لالیگا سبب شد کاتالان ها برای اولین بار از سال ۲۰۰۸ یک فصل را بدون جام به پایان برسانند.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار