|
|
کدخبر: ۱۷۷۱۶۲

تیم ملی فوتبال ایران امروز در دیداری دوستانه به مصاف تیم ملی بلاروس رفته است.

به گزارشگروهورزشی باشگاه خبرنگاران، تیم ملی فوتبال کشورمان که برای برپایی اردوی آماده سازی به اتریش سفر کرده اولین بازی دوستانه جدی اش را مقابل بلاروس برگزار می کند.

این بازی از ساعت ۱۴ به وقت محلی و از ساعت ۱۶:۳۰ به وقت تهران در استادیوم فرانس فکته شهر کاپفنبرگ برگزار می شود.

این استادیوم ۱۲ هزار نفری در سال ۱۹۸۷ ساخته شده است.

این دیدار سومین دیدار ایران و بلاروس محسوب می شود و در ۲دیدار قبلی یک تساوی و یک شکست برای تیم ملی کشورمان رقم خورده است.
تیم ملی ایران اولین بار در سال ۸۲ با بلاروس روبرو شد که این بازی با پیروزی ۲ بر یک حریف در شهر میسینگ همراه بود، پژمان نوری تک گل ایران را در این بازی به ثمر رساند.

دومین رویارویی ایران و بلاروس روز ۱۸ بهمن ۸۵ در تهران برگزار شد که این بازی به تساوی ۲-۲ انجامید. رسول خطیبی و مهدی رجب زاده گل های تیم ملی را در این بازی وارد دروازه حریف کردند.

در بین نفرات دعوت شده به تیم ملی بلاروس سه بازیکن لژیونر حضور دارند که هر سه در لیگ روسیه بازی می کنند.

ماریت نوویچ مدافع ۲۶ ساله تیم کرانسودار، پوستیلا هافکب تیم ولگا و کیسلیاک هافبک ۲۶ ساله تیم روبین کازان لژیونر های دعوت شده به تیم ملی بلاروس هستند.
این دیدار با توجه به هماهنگی های قبلی میهمان هایی خواهد داشت؛ از جمله می توان به مسئولان تیم فوتبال هرتابرلین آلمان اشاره کرد.

در این بازی کمک مربی هرتابرلین به همراه مدیر فنی و یکی دیگر از مسئولان باشگاه حضور خواهند داشت این افراد با هلیپ بازیکن تیم ملی بلاروس رابطه بسیار نزدیکی دارند. هلیپ در حال حاضر در تیم هرتابرلین آلمان توپ می زند.
*اعلام ترکیب تیم ملی برابر بلاروس

ترکیب تیم ملی فوتبال در برابر بلاروس از سوی کارلوس کی روش اعلام شد.
دیدار دوستانه دو تیم ملی فوتبال ایران و بلاروس در حالی عصر امروز برگزار می شود که کارلوس کی روش ترکیب تیم ملی را به شرح زیر اعلام کرد:

علیرضا حقیقی - مهدی شریفی - مهرداد پولادی - کریم انصاری فرد - حسین ماهینی - محمدرضا خلعتبری - امیر حسین صادقی - آندرانیک تیموریان - رضا حقیقی

گفتنی است، طبق توافقاتی که بین دو تیم صورت گرفت قرار است تا ۶ بازیکن(یک دروازه بان و ۵ بازیکن) تعویض شود.

حدود ۵۰۰ تماشاگر ایرانی این دیدار را از نزدیک تماشا می کنند.
بازی ساعت ۱۶:۳۰ به وقت تهران آغاز شد و به صورت مستقیم از شبکه ۳ سیما پخش می شود.
نیمه اول این بازی با تساوی بدون گل تمام شد.

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار