|
|
کدخبر: ۱۷۷۱۸۳

هفته پایانی سری A

خبرگزاری تسنیم: با پیروزی قهرمان لیگ دسته اول فوتبال ایتالیا و ثبت رکوردی جدید در این رقابت، هفته سی وهشتم سری A پیگیری شد.

به گزارشخبرگزاری تسنیم، دومین روز از هفته سی وهشتم و پایانی لیگ دسته اول فوتبال ایتالیا موسوم به سری A، امروز(یکشنبه) سه بازی برگزار شد که در مهمترین آنها، یوونتوس قهرمان زودهنگام رقابت ها میزبان کالیاری بود و موفق شد میهمان خود را با نتیجه ۳ بر صفر شکست دهد.

آندره آ پیرلو در دقیقه ۹، فرناندو یورنته در دقیقه ۱۵ و کلودیو مارکیزیو در دقیقه ۴۰ گل های یووه را به ثمر رساندند تا بانوی پیر ۱۰۲ امتیازی شود و در تاریخ کالچو اولین تیمی باشد که با امتیاز سه رقمی فصل را به پایان می رساند. یوونتوس در این فصل از ۳۸ بازی خود ۳۳ پیروزی، سه تساوی و تنها دو شکست در کارنامه خود ثبت کرد.

در دیگر بازی امروز جنوا میزبان رم، نایب قهرمان رقابت ها بود که در این دیدار جالوروسی با نتیجه یک بر صفر تن به شکست داد. جیانی فتفادزیدیس تک گل این بازی را در دقیقه ۸۳ برای جنوا به ثمر رساند. رم با قبول این شکست ۸۵ امتیازی ماند تا با ۱۷ امتیاز اختلاف نسبت به یوونتوس فصل را به پایان برساند.

امروز همچنین تیم های کاتانیا و آتالانتا به مصاف هم رفتند که این بازی با پیروزی ۲ بر یک کاتانیا خاتمه پیدا کرد. کاتانیا که سقوطش پیش از این قطعی شده بود با این پیروزی ۳۲ امتیازی شد و در رده هجدهم قرار گرفت. آتالانتا هم با همان ۵۰ امتیاز قبلی خود در رده یازدهم به کارش در این فصل از سری A پایان دهد.

پرونده رقابت های سری A در فصل ۱۴-۲۰۱۳ امشب با برگزاری شش دیدار بسته می شود که برنامه این بازی ها به شرح زیر است:

میلان - ساسولو
کیه وو - اینتر
فیورنتینا - تورینو
لاتزیو - بولونیا
پارما - لیورنو
ناپولی - هلاس ورونا

در جدول رده بندی یوونتوس با ۱۰۲ امتیاز صدرنشین است، رم با ۸۵ امتیاز در رده دوم قرار دارد و ناپولی با ۷۵ امتیاز جایگاه سوم را به خود اختصاص داده است.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار