|
|
کدخبر: ۱۷۷۲۲۵

خوب نیست که بعضی ها شمشیر را برای من از رو بسته اند

خبرگزاری تسنیم: سرمربی تیم ملی کشتی آزاد نوجوانان کشورمان گفت: اگر باشگاه پرسپولیس بدهی اش به ما را تسویه نکند این باشگاه را پلمپ می کنیم.

مراد محمدی در گفت و گو با خبرنگار ورزشیخبرگزاری تسنیم، در خصوص بدهی باشگاه پرسپولیس به کشتی گیران این تیم اظهار داشت: متاسفانه ۲ سال است که سر این موضوع مشکل داریم و حتی با مسئولان باشگاه صحبت کرده ایم اما رویانیان هر بلایی که دوست داشت سر ما آورد.

وی افزود: ما حتی در دادگاه نیز شکایت کرده و تشکیل پرونده داده ایم و کارمان نیز خوب پیش رفته و در صورتی که ظرف چند روز آینده بدهی مان پرداخت نشود، باشگاه را پلمپ می کنیم.

مربی سابق تیم کشتی پرسپولیس خاطرنشان کرد: متاسفانه آن زمان قول های زیادی از سوی رویانیان به ما داده شد و حتی به ما گفته بود به مدت یک سال حاضر است به ما و کشتی گیران کارت سوخت با سهمیه دولتی بدهد با این حال ۳۰ تا ۴۰ درصد از قراردادمان را بیشتر به ما نداد و اکنون هم دیگر خبری از پرداخت باقی مبالغ و تسویه حساب نیست.

محمدی در بخش دیگری از صحبت های خود در مورد مسابقات نوجوانان آسیا و عنوان دومی تیم ایران در این رقابت ها عنوان کرد: مسابقات خوبی بود و سطح بالایی داشت. البته ما از قبل گفته بودیم که تیم خوبی نداریم و مجبور بودیم آن را حفظ کنیم و پیش بینی می کردیم که کار سختی در تایلند داشته باشیم.

وی بیان کرد: متاسفانه در اوزانی که صد در صد می توانستیم طلایی شویم، بد آوردیم و نتوانستیم خلأهای موجود را پر کنیم. ما در ۲ وزن شانس زیادی داشتیم تا طلایی شویم اما درست در پای فینال این ۲ مدال پرید.

سرمربی تیم ملی کشتی نوجوانان کشورمان در پاسخ به این سؤال که آیا شما مخالف برگزار ی مسابقات انتخابی تیم ملی هستید، گفت: در رده نوجوانان باید انتخابی تیم ملی برگزار شود اما لازم است کمی بازتر عمل کرد تا بتوانیم نفرات بیشتری را کنار تیم داشته باشیم.

محمدی در خصوص اینکه چه زمانی به تیم ملی باز خواهید گشت، اظهار داشت: فعلا استراحت می کنم. من از ابتدا کشتی را دوست داشتم و حداقل پیش خودم راضی هستم که کم کاری نکرده ام و اگر نباشم نیز در شهر خودم کار می کنم.

وی ادامه داد: ۲ سال کار کردم و مشکلی نبود اما مسابقه دادن با نوجوانان هند بسیار مشکل است و من نیز از قبل گفته بودم کارمان در این مسابقات سخت است و خوب نیست که برخی شمشیر را از رو برای من بسته اند.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار