|
|
کدخبر: ۱۷۷۲۳۷

سرمربی تیم واترپلو نفت و گاز امیدیه گفت: برای آینده بهتر واترپلو باید یکسری اصول و قوانین را به طور حرفه ای رعایت کنیم.

رضا جعفری در گفتگو باخبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاراناظهار داشت: اگر مسئولان بخواهند واترپلو آینده ای درخشان داشته باشد باید یک سری اصول استاندارد را رعایت کنیم برگزاری مسابقات لیگ به صورت دوره ای و در لیگ گروه به نفع واترپلو کشور است به نظرم این روزش معقول و حرفه ایست.

سرمربی تیم واترپلو نفت و گاز امیدیه تصریح کرد: همه ساله دو تیم انتهایی جدول رده بندی مسابقات لیگ برتر به دسته یک سقوط می کند این قانون تیم های لیگ یکی را به حضوری قدرتمندانه و با انگیزه در مسابقات امیدوارتر می کند.

وی در ادامه افزود: با توجه به اسپانسر های محدودی که در این رشته وجود دارد، بهتر است؛ تیم هایی که از نظر مالی قوی هستند اگر متقاضی حضور در لیگ برتر هستند، از سوی فدراسیون حضورشان در این سطح تایید شود.

جعفری در خصوص قرار داد مبلغ ۱۵۰ میلیون ریال به عنوان ورودیه به مسابقات لیگ برتر گفت: برای یک تیم که بخواهد در مسابقات لیگ برتر شرکت کند این مبلغ زیاد نیست، اما در شرایط کنونی بسیاری از باشگاهها حتی برای رفت و آمد به شهرها و برگزاری مسابقه هم مشکل دارند و افزایش ۵۰ میلیون ریالی ورودیه برای آنها بسیار سنگین است.

سرمربی تیم واترپلو نفت و گاز امیدیه حضور بازیکنان زیر ۲۰ سال درترکیب تیمها را بسیار مثبت ارزیابی کرد و افزود: در این خصوص با مسئولان فدراسیون بحثهای زیادی کردیم، سعی داشتیم تا تصمیمات هم به نفع باشگاه ها باشد و هم بتوانیم از جوانان استفاده کنیم چون آنها آینده واترپلو ایران هستند به نظرم الزام حضور ۲ واترپلوئیست زیر ۲۱سال درتیمهای لیگ برتری معقول و خوبی است.

وی یاد آور شد: اگر امسال مسابقات به صورت پلی اف شود بهتر است چون به تعداد بازی های باشگاهی اضافه می کند و بازیکنان در مسابقات با کیفیت زیادی حاضر می شوند. حال برای ما مهم نیست این بازی ها درقالب چه اسمی برگزارشود، پلی اف یا جام حذفی و… درکل این تغییرات مثبت و به نفع واتر پلو ایران است.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار