|
|
کدخبر: ۱۷۷۲۳۸

تیم های ملی والیبال بانوان در رده های سنی نوجوانان و جوانان خود را برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا آماده می کند.

ایرج مظفری در گفتگو باخبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاراناظهار داشت: یکی از راه های اصلی رسیدن به نتیجه در تیم های ملی رده سنی پایه در بخش بانوان این است که بار مقام را از روی دوش آن ها برداریم.

سرمربی اسبق تیم ملی والیبال نوجوانان کشورمان تصریح کرد: دختران والیبالیست برای رشد نیاز به گذشت زمان دارند فرهنگی ما ایرانی ها به گونه ای نیست که مسوولان فدراسیون در امور بانوان بتوانند دختران را سه تا چهار سال به طور مستمر تحت پوشش قرار دهند. چون خانواده های آن ها اجازه نمی دهند که دخترانشان به خاطر والیبال درس را راها کنند به همین دلیل رساندن دختران نوجوان به شرایط خوب کار بسیار سختی است.

وی تصریح کرد: کار فریبا صادقی سرمربی تیم ملی والیبال بانوان نوجوان بسیار سخت است. چون بسیاری از این بازیکنان حتی زدن پنجه را بلد نیستند، پس نتایج کسب شده در مسابقات به تلاش مربی مربوط نمی شود چون بازیکنان آماده نیستند.

مربی بین المللی والیبال یادآور شد: معتقدم اگر " فریبا صادقی " و " میترا شعبانیان "(مربیان تیم های نوجوانان و جوانان) حداقل سه سال در پست های خود باقی بمانند به طور حتم پس از این مدت بازده بسیار خوبی خواهند داشت.

مظفری گفت: خوشبختانه انتخاب " سیما صدیقی " به عنوان سرمربی تیم ملی والیبال بانوان برزگسالان یک انتخاب درست و به جا بود. به نظرم در حال حاضر والیبال بانوان کشورمان سر و سامان گرفته است.

وی تصریح کرد: حضور " کعبی زاده " در بخش بانوان فدراسیون والیبال عامل اصلی رشد این رشته است. در صورتی که ثبات مدیریتی در این بخش ادامه داشته باشد به طور قطع در سال های آینده شاهد کسب نتایج بهتری از سوی بانوان در مسابقات آسیایی خواهیم بود.

وی خاطرنشان کرد: در صورتی که مسوولان سازمان لیگ فدراسیون تیم های حاضر در لیگ برتر را موظف کنندکه در بخش بانوان هم تیم داری کنند به طور قطع شرایط والیبال دختران به مراتب بهتر خواهد شد.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار