|
|
کدخبر: ۱۷۷۲۶۶

ملی پوش وزن ۹۸ کیلوگرم تیم کشتی فرنگی گفت: از این که توانستم مزد زحمات و تلاش های چندین ماهه خود را با موفقیت در جام جهانی تهران بگیرم خدا را شکر می کنم.

مهدی علیاری در گفتگو باخبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگارانضمن بیان این مطلب افزود: همان طور که شما هم می دانید در رقابت های جام جهانی نتیجه تیمی مهم است اما موفقیت و قهرمانی محقق نمی شود مگر با تلاش و جنگندگی تک تک بچه ها به هیمن منظور من نیز در میدان جام جهانی با همه وجود تلاش کردم تا مثمر ثمر باشم.

وی درباره این که زمانی که با پیروزی مقابل حریف روس تیم ایران قهرمان شد چه احساسی داشته گفت: به هر حال همانطور که گفتم پیروزی من مقابل حریف روس نتیجه همدلی و تلاش همه بچه ها بود، ضمن آنکه نباید از حمایت های پرشور هموطنان عزیزم در سالن شهدای هفتم تیر نیز به سادگی عبور کنیم.

علیاری افزود: به لحاظ فنی نیز برای خودم شکست نیکیتا ملنیکوف روس که قهرمان جهان است سکویی پرتابی برای موفقیت در میادین بعدی خواهد بود و هم اکنون با توجه به تجربه ای که به دست آوردم برای حضور پرقدرت در مسابقات جهانی ۲۰۱۴ و کسب یک مدال خوشرنگ در این رقابت ها تلاش می کنم.

فرنگی کار اهل شهریار کشورمان با اشاره به قهرمانی تیم ملی در مسابقات جام جهانی تاکید کرد: از این که زحمات و تلاش بچه ها به ثمر نشست خیلی خوشحال هستم و زمانی که شادی و رضایت هموطنان عزیزم را به واسطه موفقیت بچه های فرنگی کار دیدیم خوشحالی ام چندین برابر شد.

علیاری در پاسخ به این سوال که آیا در مسابقات انتخابی تیم ملی شرکت خواهد کرد گفت: از آنجایی که خواهان پوشیدن دوبنده تیم ملی جهت حضور در میادین مهم پیش رو مخصوصاً رقابت های جهانی ۲۰۱۴ هستم به طور حتم در مسابقات انتخابی و یا هر کجایی که کادر فنی صلاح بداند با قدرت به میدان خواهم رفت.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار