|
|
کدخبر: ۱۷۷۲۹۲

عضو شورای فنی تیم ملی کشتی فرنگی در گفت و گو با تسنیم:

خبرگزاری تسنیم: عضو شورای فنی تیم ملی کشتی فرنگی گفت: بنا یکی از گزینه های ماست و اگر طبق سیاست های ما کار کند، می تواند سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی شود.

احد پازاج در گفت و گو با خبرنگار ورزشیخبرگزاری تسنیم، در پاسخ به این سوال که آیا شما سرپرست تیم ملی در مسابقات جام جهانی بودید، اظهار داشت: من سرپرست بودم اما در چند زمان به دلیل کارهای دیگر در سالن نبودم با این حال در مجموع کارها را من انجام دادم. البته ما تقسیم وظایف کرده بودیم و کارها را انجام می دادیم.

وی در در پاسخ به سوال دیگری مبنی بر اینکه آیا کادر کنونی به کارش در کشتی فرنگی ادامه خواهد داد یا نه، عنوان کرد: حسن بابک قرار است یک نفر را اعلام کند و شورای فنی در خصوص وی تصمیم بگیرد. فکر نمی کنم این گونه باشد که کادر کنونی به کارش ادامه دهد. ما تاکنون مربی ارشد داشتیم و وی نیز زحمت زیادی کشید اما قرار است شورای فنی رأی گیری کند و در نهایت گزینه اصلی را معرفی کنیم.

عضو شورای فنی تیم ملی کشتی فرنگی خاطرنشان کرد: البته اکنون محمد بنا نیز یکی از گزینه های ماست و اگر بتواند طبق سیاست های ما کار کند، مشکلی نیست و می تواند سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی شود.

پازاج در خصوص اینکه گفته می شود امثال حمید سوریان دیگر قادر به وزن کم کردن برای مسابقات انتخابی نیستند، گفت: حمید سوریان مگر چقدر وزن کم می کند؟ وزن او ایده آل است. البته او چند وقتی از مسابقات دور بود و با حضور در جام جهانی گذشت کرد. با این حال همه باید در برابر قانون تمکین کنیم اما اگر شاید در این خصوص تصمیم دیگری بگیریم و آن زمان دیگری حرف و حدیثی نیست.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار