|
|
کدخبر: ۱۷۷۳۲۳

" واعظ آشتیانی " در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

مدیر عامل اسبق باشگاه استقلال در خصوص صحبت های عنایتی علیه وی گفت: من هیچ علاقه ای ندارم پاسخ عنایتی را بدهم اگر بنا باشد پاسخی داده شود به افرادی داده می شود که از منطق و تعقل برخوردار باشند.

واعظ آشتیانی در گفتگو باخبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگارانگفت: جایز نیست که پاسخ عنایتی را بدهم. اگر قرار باشد پاسخی داده شود به افرادی داده می شود که از عقل و منطق برخوردارند و نکته مهم تر این است که این ریزدانه ها هستند که دوست دارند اظهار نظر و اظهار وجود می کنند.

وی در مورد مدیریت جدید باشگاه استقلال بیان کرد: افشارزاده در این سمت چالش های مختلفی پیش رو دارد که امیدوارم به درستی از آن ها عبور کند و همچنین باید مراقب تله هایی که عده ای پیش بینی کردند باشد. این افراد زمانی که ما هم در استقلال بودیم این رفتا رها را داشتند و به طور حتم این مسائل ادامه دارد. باید مراقب باشند و کارهایشان را با تدبیر پیش ببرند.

کارشناس فوتبال کشورمان تصریح کرد: اگر افشارزاده می خواهد موفق باشد باید از حواشی دوری کند و به صحبت های بی ارزش برخی ها که در رسانه ها مطرح می شود اهمیت ندهد و از نقطه نظرات کارشناسی استفاده کند.

" واعظ آشتیانی " ادامه داد: باشگاه استقلال و پرسپولیس تا پایان سال ۹۳ باید واگذار شوند. به خصوص استقلال که در تمام مقاطع زیرساخت های خود را از دست داده و در بخش نیروی انسانی هم ۱۵ بازیکن بدون قرارداد دارد.

مدیرعامل اسبق باشگاه استقلال بیان کرد: به اعتقاد من مسأله قرارداد نکته غیرقابل حلی نیست، هرچند که در زمان ما آقایان بزرگ نمایی کردند که استقلال ۱۰ بازیکن بدون قرارداد دارد. اکنون بهترین فرصت است که " افشارزاده " افراد مناسب را جذب کند و یک تیم منسجم تشکیل بدهد. عده ای فرافکنی می کنند و فکر می کنند قرارداد نوشتن کار سختی است الآن فرصت خوبی است که استقلال بازیکنان ارزشمند را جذب کند.

" واعظ آشتیانی " در پایان در خصوص بدهی های باشگاه استقلال خاطرنشان کرد: بنابه گفته های " افشارزاده "، استقلال ۴۷ میلیارد بدهی دارد. چون تا پایان سال آینده واگذار می شود و کادر استقلال یک فصل بیشتر فرصت ندارند تا بدهی ها را پرداخت کنند. آنها باید تلاش کنند که باشگاه را در طول فصل حفظ کنند و کار زیرساختی زیادی نمی توانند انجام بدهند. مگراین که تصمیمات دیگری گرفته شود و واگذاری استقلال به تعویق بیافتد تا کادر استقلال بتوانند در فرصت کافی مشکلات مالی و دیگر مشکلات این باشگاه را حل کنند.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار