|
|
کدخبر: ۱۷۷۳۲۶

فقط در روزنامه ها در لیست دایی هستم

خبرگزاری تسنیم: هافبک تیم فوتبال تراکتورسازی در مورد وضعیتش برای فصل آینده گفت: من فقط در روزنامه ها می خوانم که در لیست دایی هستم ولی از پرسپولیس تا به امروز هیچکس با من تماس نگرفته است.

مهدی کیانی در گفت وگو با خبرنگار ورزشیخبرگزاری تسنیمدر مورد وضعیت خود برای فصل آینده گفت: فعلاً که مانده ایم چه کار کنیم. تا الان خیلی از بازیکنان تراکتورسازی به خاطر باشگاه صبر کرده اند و منتظرند تا تکلیف مدیریت و کادر فنی تیم مشخص شود.

وی در ادامه افزود: من چند پیشنهاد دارم و اگر تا این هفته خبری نشد این حق را دارم که پیشنهادهای ارائه شده را مورد بررسی قرار دهم. قبلاً هم گفته ام که تراکتورسازی را دوست دارم اما فعلاً که باشگاه حرفی با من در مورد فصل بعد نزده است.

کیانی در واکنش به اظهارات برانکو ایوانکوویچ که گفته است اصلاً قرار نبوده به تراکتورسازی بیاید، افزود: به نظر من این درست نیست که باشگاه با احساسات هواداران بازی کند. من از همان اول گفتم که برانکو به تراکتورسازی نمی آید تا در لیگ برتر مربیگری کند. در حال حاضر تراکتورسازی شرایط حساسی دارد و مسئولان باشگاه باید برای هواداران ارزش قائل شوند.

هافبک تیم فوتبال تراکتورسازی در پایان در مورد شایعه مذاکره اش با پرسپولیس و اینکه در فهرست علی دایی قرار دارد، افزود: من فقط در روزنامه ها می خوانم که در لیست دایی هستم ولی از پرسپولیس تا به امروز هیچکس با من تماس نگرفته و هیچ مذاکره ای بین ما صورت نگرفته است.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار