|
|
کدخبر: ۱۷۷۳۲۸

سرمربی تیم ملی فوتبال ناشنوایان:

داوود عزیزی اظهار داشت: تیم ملی فوتبال ناشنوایان از امکانات مناسبی برخوردار نبوده است با این شرایط امکان ادامه همکاری وجود نداشت.

داوود عزیزی سرمربی تیم ملی فوتبال ناشنوایان در گفتگو باخبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگارانگفت: فدراسیون ناشنوایان بیماران خاص و پیوند اعضا بدلیل کمبود بودجه امکانات لازم را در اختیار تیم ملی فوتبال ناشنوایان قرار نداده است از این رو شرایط را برای ادامه همکاری با این فدراسیون و تیم ملی ناشنوایان و مناسب ندیدم از این رو استعفای شفاهی خود را به فدراسیون ناشنوایان بیماران خاص و پیوند اعضا بیان کردم.

وی ادامه داد: تیم ملی فوتبال ناشنوایان متعلق به مردم است و ارثپدری من نیست از این رو علی رغم میل باطنی ام تصمیم به جدایی از این تیم گرفتم و مسئولان فدراسیون با جدایی ام موافقت کردند.

عزیزی تصریح کرد: هیچ گونه مشکلات شخصی در تصمیم مبنی بر جدایی از تیم ملی فوتبال دخیل نبوده است و فقط به دلیل کمبود امکانات از تیم جدا شدم.

وی افزود: به عنوان فردی فوتبالی به تیم ملی فوتبال ناشنوایان تعصب بسیار دارم دو بار این تیم را در مسابقات برون مرزی همراهی کرده ام و عنوان قهرمانی مسابقات را کسب کردم پس از من مربیان دیگری هدایت تیم را بر عهده گرفتند که هیچ کدام موفق به تکرار موفقیت های گذشته تیم ملی نشدند.

وی افزود: امیدوارم تیم ملی فوتبال ناشنوایان با هدایت سرمربی جدید آینده ای روشن را در پیش رو داشته و موفقیت های بسیاری را در میادین کسب کنند.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار