|
|
کدخبر: ۱۷۷۳۴۴

در گفت وگو با تسنیم

خبرگزاری تسنیم: سرپرست تیم فوتبال استقلال گفت که دیدار تیم ملی و بلاروس به شناخت ترکیب تیم ملی کمک کرد اما ایران در این دیدار کار تاکتیکی خاصی نداشت.

میرشاد ماجدی در گفت و گو با خبرنگار ورزشیخبرگزاری تسنیمدر مورد دیدار تدارکاتی تیم ملی فوتبال ایران مقابل بلاروس که با تساوی بدون گل به پایان رسید اظهار داشت: می توانستیم کارهای تاکتیکی را در بازی با بلاروس پیاده کنیم ولی کار تاکتیکی خاصی از تیم ملی ندیدم.

وی افزود: اکنون زمانی است که با بازی های تدارکاتی می توان ترکیب ۱۱ مرد اصلی تیم ملی را مشخص کرد و بازیکنانی که از نظر روحی می توانند در زمین مثبت ظاهر شوند شناخته شوند. به هر حال از نظر فنی تمام بازیکنان سطح خوبی دارند. از تعویض های کی روش اینطور برداشت می شود که هنوز ترکیب اصلی را مشخص نکرده و این بازی و بازی های دوستانه دیگر که تیم ملی دارد کمک می کند ترکیب اصلی تیم ملی مشخص شود.

سرپرست تیم فوتبال استقلال عنوان کرد: بلاروس به سبک شوروی سابق فوتبال بازی می کند و فکر می کنم یکی از دلایل انتخاب این تیم برای بازی تدارکاتی به دلیل شباهت سبک بازی این تیم با بوسنی است.

ماجدی اضافه کرد: نباید نتیجه این دیدار را در نظر گرفت بلکه در این بازی ها باید تلاش کنیم تا نقاط ضعف تیم را شناسایی کنیم. این بازیکنان ۴۰-۵۰ روز است که تمرین می کنند و حالا باید به نقاط ضعف پی برد. هدف برد و باخت نیست. این بازی گلی در بر نداشت اما فکر می کنم نظر کی روش را تامین کرد.

او در مورد اینکه نقاط ضعف تیم ملی چه بوده است گفت: یکی از نقاط ضعف ما این بود که موقعیت ها را خوب تمام نمی کردیم. در جام جهانی اگر از حداقل موقعیت ها نتوانیم استفاده کنیم با مشکل مواجه می شویم. خط دفاع ما بهتر شده اما در خط حمله و تمام کردن توپ ها ضعف داشتیم.

سرپرست استقلال درباره نقاط قوت تیم ملی نیز عنوان کرد: خط میانی از نقاط قوت تیم ملی است.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار