|
|
کدخبر: ۱۷۷۳۴۶

مسابقات بین المللی کشتی جام قهرمانان– ترکیه

خبرگزاری تسنیم: تیم های منتخب کشتی آزاد و فرنگی جوانان کشورمان در رقابت های بین المللی کشتی جام قهرمانان ترکیه صاحب ۹ مدال طلا، نقره و برنز شدند.

به گزارشخبرگزاری تسنیمبه نقل از سایت فدراسیون کشتی، در روز دوم این رقابت ها که در شهر ازمیز ترکیه برگزار شد، در رشته کشتی آزاد ایمان صادقی در وزن ۶۰ کیلوگرم و رضا مظفری در وزن ۷۴ کیلوگرم با شکست رقبای خود قهرمان شدند. در وزن ۱۲۰ کیلوگرم نیز امین طاهری در دور نخست مقابل حریف ترکیه ای با ناداوری شکست خورد و از دور مسابقات کنار رفت. در روز نخست این رقابت ها نیز صابر خانجانی در وزن ۵۵ کیلوگرم صاحب مدال نقره شد.

در رشته کشتی فرنگی نیز در روز دوم در وزن ۶۰ کیلوگرم علی ارسلان با ۲ پیروزی مقابل کشتی گیران ترکیه و برتری مقابل حریف آذربایجانی راهی دیدار فینال شد. ارسلان در دیدار پایانی با نتیجه ۸ بر ۳ مغلوب حریف روس شد و به مدال نقره بسنده کرد.

در وزن ۷۴ کیلوگرم فرشاد بلفکه در ۳ دور حریفان ترکیه ای را مغلوب کرد اما در مرحله نیمه نهایی مغلوب کشتی گیر دیگری از کشور میزبان شد. بلفکه در دیدار رده بندی با نتیجه ۸ بر یک کشتی گیر قزاق را شکست داد و به مدال برنز دست یافت.

در وزن ۸۴ کیلوگرم علی شریفی پس از پیروزی مقابل حریف ترکیه ای در دور بعد مقابل حریف روس مغلوب شد. شریفی در دیدار رده بندی کشتی گیر نروژی را مغلوب کرد و صاحب مدال برنز شد.

در وزن ۱۲۰ کیلوگرم نیز بابک رزمپوش پس از استراحت در دور نخست در دورهای دوم و سوم کشتی گیرانی از ترکیه و آذربایجان را شکست داد و راهی دیدار فینال شد. نماینده کشورمان در دیدار پایانی مغلوب حریف روس شد و به مدال نقره رسید. در همین وزن آرمان نظری در ۲ دور کشتی گیران ترکیه ای را مغلوب کرد اما در مرحله نیمه نهایی مقابل حریف روسیه ای خود شکست خورد. نظری در دیدار رده بندی نیز مقابل حریف ترکیه ای مغلوب شد و به مقام پنجم رسید.

در مجموع تیم منتخب کشتی فرنگی جوانان کشورمان که روز شنبه توسط رضا خدری در وزن ۵۰ کیلوگرم و بهروز ملکی در وزن ۵۵ کیلوگرم به ترتیب صاحب یک مدال طلا و یک مدال برنز شده بود، با کسب یک طلا، ۲ نقره و ۳ برنز پس از تیم های روسیه(۶۹ امتیاز)، ترکیه(۶۵ امتیاز) با ۶۴ امتیاز سوم شد.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار