|
|
کدخبر: ۱۷۷۵۳۶

برانکو ایوانکوویچ از خیلی مربیان داخلی، بهتر وضعیت لیگ ایران را می شناسد؛ حتی بهتر از خیلی ها که در قله ادعا به سر می برند روحیه فوتبالیست های ایرانی را می داند و این وجه تمایز اصلی اوست.

برانکو ایوانکوویچ متولد ۲۸ فوریه ۱۹۵۴ در کرواسی است و بازیکن سابق و مربی فوتبال کروات است.

برانکو سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی فوتبال ۲۰۰۶ بود. او همچنین تیم فوتبال امید ایران را در بازی‌های آسیایی ۲۰۰۲ قهرمان کرد. وی هم اکنون هدایت تیم پرسپولیس تهران را به عنوان سرمربی برعهده دارد و قراردادش را با این تیم، تمدید کرده است تا در لیگ قهرمانان آسیا با این تیم باشد.

سابقه برانکو

نام مستعار برانکو، پروفسور است و به خصوص در این فصل به طور ملموسی همه فوتبال دوستان دلیل این نام مستعار را فهمیدند. تیمی که در نیمه دوم جدول دیده می شد این روزها یک بازی روان و تیکی تاکا وار به نمایش می گذارد.

به غیر از بازی زیبا نتیجه های تحسین برانگیز عاید پرسپولیس شده که دل میلیون ها هوادار این باشگاه را شاد می کند. وقتی تیمی در قد و قواره پرسپولیس چند هفته در رتبه نامناسبی در جدول لیگ برتر می بینی، همه و همه به خصوص اهالی فوتبال و رسانه جای جای باشگاه را می نوازند؛ کادر فنی، بازیکنان، سرپرست، مدیرعامل، هیئت مدیره و …

برانکو از خیلی مربیان داخلی بهتر وضعیت لیگ ایران را می شناسد. حتی بهتر از خیلی ها که در قله ادعا به سر می برند روحیه فوتبالیست های ایرانی را می داند. با رسانه ها آشناست. با خلق و خوی سایر مربیان و تیم ها هم غریبه نیست. کافی است مصاحبه های قبل و بعد از بازی وی را ببینید، می توان از همان ها هم درس گرفت.

برویم سراغ آمار بازی ها تا ببینیم برانکو با پرسپولیس چه کرده است.

آمار پرسپولیس

پنجمین بازی متوالی است که پرسپولیس، خساست می کند و یک امتیاز هم از دست نمی دهد.

آخرین باخت پرسپولیس به ذوب آهن در ۱۳ آبان ۹۴ برمی گردد یعنی ۱۶ بازی بدون باخت و این یعنی برانکو پروفسور فوتبال ایران است.

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار