|
|
کدخبر: ۱۷۷۶۳۲

تیم ملی والیبال نوجوانان دختر ایران برای حضور شایسته در مسابقات قهرمانی آسیا، چهار اردوی آماده‌سازی خواهد داشت.

به گزارش امید نیوز و به نقل از سایت فدراسیون والیبال، یازدهمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی نوجوانان دختر زیر ۱۸ سال آسیا ۱۴ تا ۲۲ اسفند ماه سال ۹۵ در شهر «چونگ کینگ» کشور چین برگزار می‌شود.

انتخاب بازیکنان تیم ملی نوجوانان دختر ایران برای حضور شایسته در این رقابت ها در دو مرحله برگزار شد که مرحله نخست از ۲۶ مهر ماه آغاز شد و ۱۷۳ بازیکن در پنج گروه به اردوی انتخابی دعوت شدند و این مرحله دهم آبان ماه به پایان رسید.

مرحله دوم اردوی انتخابی تیم ملی والیبال نوجوانان دختر نیز از ۲۵ آبان ماه با دعوت از ۶۲ بازیکن برتر مرحله نخست، آغاز شد و یکم آذر به پایان رسید. «مایدا چیچیچ» سرمربی تیم ملی والیبال نوجوانان در نهایت ۱۶ بازیکن را از بین دعوت شدگان این دو مرحله انتخاب کرد تا در اردوی نخست آماده‌سازی که از عصر امروز(شنبه) آغاز می‌شود، شرکت کنند.

اردوی نخست تا ۲۳ آذرماه پیگیری می‌شود و اردوی دوم که برون مرزی است از ششم دی ماه به مدت ۱۲ روز در اسلوونی برگزار خواهد شد. تیم ملی والیبال نوجوانان دختر تا زمان اعزام به رقابت های آسیایی دو اردوی دیگر در ایران برگزار خواهد کرد.

زهرا زهدی، زهرا صالحی، زهرا کریمی، زهرا فیض‌الله‌پور، بیتا اعلایی، زهرا خان محمدی، بهار بهرامی نیا، مهرنوش سالاری، سپیده مقصودی، فاطمه عنایت، غزاله اله یاری، مریم حبیبی، آتیک سلامت، بهار سلیمی زاده، منا آشفته و شیوا افشاریان ۱۶ بازیکن دعوت شده به اردوی نخست هستند.

مایدا چیچیچ به عنوان سرمربی، فاطمه عبداللهی، نازنین فتح الله‌پور، مهسا آراسته و زهرا واحدی(مربیان)، ساجده سروش(فیزیوتراپ)، سحر محمدیاری(ماساژور)، مریم فراتی(آنالیزور) و نازلی علیایی باویل به عنوان سرپرست، تیم ملی والیبال نوجوانان دختر ایران را این اردو همراهی می‌کنند.

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار