|
|
کدخبر: ۱۷۷۷۰۵

سرمربی تیم فوتبال پدیده می گوید تک امتیاز دیدار برابر تراکتور به موفقیت این تیم برابر پرسپولیس کمک خواهد کرد.

به گزارش امید نیوز و به نقل از ورزش سه رضا مهاجری سرمربی تیم فوتبال پدیده مشهد، بعد از کسب تساوی برابر تراکتورسازی گفت: تساوی برابر صدرنشین لیگ برتر در تبریز نتیجه خوبی است و نباید به این حرفها که گربه سیاه یک تیم هستیم توجه کرد. مطمئن هستم این تک امتیاز در دیدار با پرسپولیس به ما کمک زیادی خواهد کرد.

سرمربی پدیده درباره بازی های سخت این تیم برابر تیم های صدرنشین لیگ گفت: اینکه عده ای می گویند این بازی ها سخت است، زیاد مهم نیست و تنها بحثروانی در این موضوع مهم است. در بازی های ابتدایی لیگ برابر تیم هایی امتیاز از دست دادیم که بسیاری می گفتند آسان هستند. اختلاف امتیاز میان تیم های لیگ کم است و یک برد می تواند تیم ها را تا اندازه زیادی جا به جا کند.

وی افزود: هیچ بازی در لیگ آسان نیست و تنها بحثتوجه رسانه ها و سبقه تیم ها در لیگ است که بازی با بعضی تیم ها را در لیگ سخت کرده است.

مهاجری درباره دیدار با پرسپولیس عنوان کرد: پرسپولیس در هفته های گذشته بسیار خوب کار کرده و از این تیم شناخت داریم. می دانیم که کار سختی برابر این تیم داریم اما همیشه از کارهای سخت استقبال کردیم. فکر می کنم که پرسپولیس را شکست خواهیم داد و می توانیم این کار را انجام دهیم. فصل گذشته نیز در تهران با پرسپولیس مساوی کردیم و در مشهد نیز دقیقه ۹۴ برد را با تساوی عوض کردیم. بازیکنان ما اگر در این بازی تمرکز داشته باشند، ما برنده خواهیم بود.

سرمربی پدیده درباره ورود رئیس جمهور به موضوع شرکت پدیده، افزود: مطمئنا تیم فوتبال باشگاه، منفک از مجموعه پدیده نیست و در صورت حل شدن مشکلات، نفع این موضوع به همه می رسد و ما نیز از این قضیه استقبال می کنیم. مدیریت جدید نیز برای تیم تلاش می کنند و امیدوارم اتفاقات خوب رخ دهد.

مهاجری در پایان درباره شایعه استعفا از حضور در پدیده گفت: همه افرادی که در یک مجموعه کار می کنند، باید برای موفقیت تیم تلاش کنند. من به عنوان سرمربی در کنار بازیکنان، کادرفنی و مدیرعامل همگی برای تیم زحمت می کشیم و اگر یکی از عوامل این زنجیره کم شود، زحمات دیگران به هدر می رود.

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار