|
|
کدخبر: ۱۷۷۷۶۴

محمد مایلی کهن و علی کریمی استاد و شاگرد قدیمی که همواره به یکدیگر احترام زیادی گذاشتند و یک نقطه اشتراک بزرگ به نام مشکل با علی دایی داشتند در لیگ آزادگان به مصاف یکدیگر می روند.

به گزارش امید نیوز به نقل از تابناک ورزشی، رقابت در صدر جدول لیگ یک فشرده‌تر از قبل شده و اکنون سه تیم ملوان، سپیدرود و گل‌گهرسیرجان برای صدرنشینی در این هفته رقابت می‌کنند. ملوان هفته گذشته در دقیقه ۹۰ از شکست خانگی فرار کرد و به صدر جدول رسید. سپیدرود هم با یک مسابقه کمتر در رده دوم جدول است و این هفته باید از گل‌گهرسیرجان پذیرایی کند. تیمی که اگر در رشت بتواند پیروز شود و ملوان شکست بخورد شانس صدرنشینی در این هفته را دارد. مسابقه این دو تیم یک بازی ۶ امتیازی برای هر دو تیم است و نتیجه این بازی برای سایر مدعیان و بالانشینان جدول هم اهمیت دارد.

در مسابقه حساس دیگر این هفته تیم خونه به خونه در ورزشگاه خالی از تماشاگر(به حکم کمیته انضباطی) به مصاف تیم ملوان می‌رود. شاگردان مایلی‌کهن در صورتیکه بتوانند در بابل پیروز شوند صدرنشین باقی می‌مانند. این مسابقه با حضور تماشاگران می‌توانست جذابیتی دو چندان داشته باشد.
با این حال تقابل علی کریمی که به تازگی مدیرفنی تیم خونه به خونه شده با مایلی‌کهن سرمربی اسبق تیم ملی هم جذابیت‌های خاص خودش را دارد ضمن اینکه در هر دو تیم بازیکنانی بوده‌اند که سابقه بازی در تیم مقابل را دارند. حنیف‌ عمران‌زاده، پژمان نوری و سید جلال رافخایی سرشناس‌ترین ملوانی‌هایی هستند که در خونه به خونه بازی می‌کنند. البته مازیار زارع هم محروم است. این دربی شمالی بسیار دیدنی خواهد بود.
راه آهن و نساجی هم نبرد بی‌پول‌ها را به نمایش می‌گذارند. جایی که دو تیم پرحاشیه و بی‌پول مقابل یکدیگر صف آرایی می‌کنند بازیکنان هر دو تیم بارها در هفته‌های گذشته برای دریافت پول اعتصاب کرده‌اند.
پارس جنوبی و اکسین البرز تیم‌های هفتم و هشتم جدول هم به مصاف تیم‌های ته جدولی ایرانجوان و فجرسپاسی می‌روند. فجر البته هفته گذشته اولین بردش را مقابل خونه به خونه به دست آورد تا از بحران فاصله بگیرد.

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار