|
|
کدخبر: ۱۷۷۷۹۰

رئیس هیئت مدیره پرسپولیس: امروز ناکامی پرسپولیس ما را ناراحت می کند و اگر پرسپولیس که فرزند ماست ناکام شود من سکته می کنم!

به گزارش امید نیوز و به نقل از " ورزش سه "، جعفر کاشانی درباره شرایط فعلی سرخ پوشان گفت: به دلیل وقفه هایی که به خاطر اردوهای تیم ملی به وجود می آمد روند حرکتی پرسپولیس دچار مشکل شد و ممکن بود گاهی اوقات خوب بازی نکند اما وقتی روی دور می افتد هیچ تیمی جلودارش نیست.

کاشانی درباره بازی های آینده پرسپولیس میگوید: این تیم میتواند بدون باخت کارش را به سامان برساند و با نزدیک ۷۰ امتیاز یک قهرمانی رویایی بسازد.

او در پاسخ به این سوال که اگر پرسپولیس امسال باز هم مثل سال گذشته قهرمانی را در روزهای آخر از دست بدهد چه می کنید، جواب می دهد: امروز ناکامی پرسپولیس ما را ناراحت می کند و اگر پرسپولیس که فرزند ماست ناکام شود من سکته می کنم! بچه های این تیم می دانند که در جایی بازی می کنند که به خاطر حضور آدم های بزرگ قداست دارد بچه های امسال پرسپولیس از جلال حسینی که بزرگتر تیم است تا جوانتر ها بی نظیر هستند. اینها هدیه فرهنگی مدیریت سال های اخیر هستند و پرسپولیس بعد از سال ها تلاش به جایی رسیده و من خوشحالم که بچه های امسال را این طور با فرهنگ می بینم.

جعفر کاشانی درباره حضور پرسپولیس به عنوان بهترین خط دفاعی لیگ های جهان می گوید: تیم پرسپولیس تیم همه رکوردهاست، دفاع که هیچ، ما اگر از فرصت ها به درستی استفاده می کردیم که همین حالا با ۲۵ گل زده بهترین خط حمله را هم داشته ایم.

او درباره عدم پاسخگویی اش به برخی از سؤالات می گوید: در جریان همه امور هستم، می دانم که هر کدام از بازیکنان در چه جایگاهی هستند، چند دقیقه بازی کردند و اوضاع فنی آنها چطور است اما در جایی که مسئولیت سازمانی من متفاوت از سایرین است، باید هم به جواب دادن در موقعیت شغلی خودم اکتفا کنم، همین که پارسال از برانکو و تیم فنی حمایت کرده و حالا ثمره کار را می بینم خوشحالم و تاکید می کنم که پرسپولیس با تلاش و مدیریت خوب، به اینجا رسیده، بازیکنان تلاش کرده اند، کادر فنی خوب است و مهم تر از همه مدیریت باشگاه به درستی عمل کرده و امیدوارم در ادامه کار هم شرایط برای ادامه درست فعالیت فراهم باشد.

کاشانی از تشکیل تالار افتخارات باشگاه پرسپولیس در آینده ای نزدیک گفت: اگر زنده بمانم، در کوتاه ترین زمان ممکن، مدرن ترین موزه تاریخ فوتبال آسیا را برای پرسپولیس راه خواهم انداخت.

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار