|
|
کدخبر: ۱۷۷۸۳۶

هیچ کس فکر نمی کرد که این عنوان نه برای مسی باشد نه برای رونالدو!

به گزارش امید نیوز به نقل از آی اسپورت فوتبالیستی که بیشترین درآمد در دنیا را دارد یک مهاجم آرژانتینی است، اما لیونل مسی نیست! بر اساس گزارشی که سایت FootballLeaks منتشر کرده، ازکوئل لاوتزی، هم تیمی مسی در تیم ملی آرژانتین، تقریبا دو برابر بازیکنی که ۵ بار برنده توپ طلا شده در هفته حقوق می گیرد.

اوایل امسال لاوتزی از پاری سن ژرمن به باشگاه چینی هبی چاینا فورچون پیوست و گفته می شود دستمزد او هفته ای ۴۰۰ هزار پوند است. اگرچه جزئیات تازه منتشر شده از قرارداد او نشان می دهد که او حتی از چیزی که همه فکر می کنند هم بیشتر می گیرد. رقمی که او را تبدیل به پردرآمدترین فوتبالیست دنیا کرد دستمزد هفتگی اش معادل ۴۹۳ هزار پوند است.

البته این نکته هم مهم است که مسی هنوز قرارداد جدیدش را امضا نکرده، اما به نظر او در قرارداد جدید هم به اندازه لاوتزی دستمزد نمی گیرد. احتمالا دستمزد جدید مسی ۲۷۰ هزار پوند در هفته خواهد بود و در صورتی که این طور باشد باز هم ۲۲۳ هزار پوند کمتر از هموطن ۳۱ ساله اش می گیرد.

رقیب مسی، کریستیانو رونالدو، ماه گذشته قراردادش را برای مدت ۵ سال با رئال مادرید تمدید کرد و گفته می شود دستمزد هفتگی او ۳۶۵ هزار پوند است، در حالی که گرت بیل، هم تیمی اش هم به تازگی قراردادش را تمدید کرده و دستمزد او هم ۳۵۰ هزار پوند در هفته است.

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار