|
|
کدخبر: ۱۷۷۸۷۴

عضو پیشین کمیته اخلاق گفت ده نوجوان از یک سرپرست فوتبال شکایت کردند اما ابزار برخورد با فرد خاطی وجود نداشته است.

به گزارش امید نیوز به نقل از سایت نود، رادیو ورزش دیشب، مناظره ای درباره مسائل اخلاقی فوتبال با حضور هوشنگ نصیرزاده که آیین نامه کمیته اخلاق را نوشته و همچنین ادیبی عضو پیشین کمیته برگزار کرده است.

مناظره ای که جنجالی شده و صدای دو طرف بارها و بارها بالا رفته است.

در بخشی از این مناظره که توسط حسین شریفی مجری شناخته رادیو ورزش برگزار می شده، هوشنگ نصیرزاده در یک اظهار نظر عجیب داشتن اختیارات قضایی بیش از حد کمیته اخلاق را فراقانونی دانسته است و این در حالی است که خود او نگارنده آیین نامه کمیته اخلاق بوده که در سال ۹۳ به تصویب هیات رئیسه وقت فدراسیون فوتبال رسیده است.

در مقابل او ادیبی گفته است: زمانی که ما بودیم، بیش از ده نوجوان از سرپرست یک تیم فوتبال شکایت کردند. دلیل این شکایت بلایی بود که سرشان آمده بود اما ما ابزار قانونی برای برخورد با این آدم را نداشتیم!

این اظهار نظر عجیب تر عضو سابق کمیته اخلاق اعتماد را از فدراسیون فوتبال و باشگاههای رسمی سلب می کند چرا که باید کمیته اخلاق بتواند به این مسایل ورود کند تا ریشه فساد کنده شود. کمیته اخلاق باید صلاحیت اخلاقی مربیان و مدیران و سرپرست های تیم های پایه را تایید کند. تا زمانی که از این دست اتفاقها بیفتد، فوتبال همچنان درگیر انواع و اقسام فسادها خواهد بود!

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار