|
|
کدخبر: ۱۷۷۹۲۳

فوتبال ایران پر از حاشیه های ریزو درشت است اما بعضی حواشی بین پیشکسوتانی که در این فوتبال سرد وگرم روزگار چشیده انداز همه جالبتر است.

به گزارش امید نیوز به نقل از " ورزش سه "، فصل گذشته و زمانی که حسن روشن در مقطع کوتاهی رییس آکادمی تیم فوتبال استقلال شد، اتهام های زیادی به علی سامره زد که او مجبور شد در نهایت از سمت خود استعفا کند. روشن در مصاحبه های خود مدعی شده بود که سامره از بعضی از بازیکنان تیم امید استقلال پول گرفته است تا آنها را به تیم اضافه کند و همین مساله باعثشده که سرمربی سابق تیم امیدهای این باشگاه از او شکایت کند. علی سامره از روشن شکایت کرده است و پیشکسوت باشگاه استقلال باید به زودی در دادگاه پاسخگوی اتهام هایی که به سرمربی سابق تیم امید این باشگاه زده باشد.

علی سامره این خبر را تایید و اعلام کرد که روشن باید در دادگاه پاسخگوی اتهام هایی که به او زده باشد. چند سالی است که پیشکسوتان استقلال به بهانه های مختلف علیه هم موضع می گیرند و اتهامات مختلفی را نسبت به هم حواله می کنند از مسعود معینی و حسن روشن که از قدیمی های پیشکسوتان استقلال هستند تا سامره و اکبرپورکه از پیشکسوتانی هستند که چند سالی است از فوتبال خداحافظی کردند قطعا این بی احترامی ها نسبت به هم بین استقلالی ها به فرهنگ چندین سال این باشگاه بزرگ ضربه خواهد زد و باعثعدم موفقیت این باشگاه خواهد شد البته خیلی از این درگیری ها دلسوزانه است و بخشی دیگر هم از سهم خواهی ها یا حتی کینه های شخصی باید ببنیم تا کی این شرایط بین پیشکسوتان استقلال ادامه خواهد داشت.

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار