|
|
کدخبر: ۱۷۷۹۴۱

انتخاب سرمربی والیبال کشورمان امروز وفردا میشود و این موضوع اصلا به نفع ورزش کشورمان نیست.

به گزارش امید نیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان داستان انتخاب سرمربی تیم ملی والیبال ایران، همچنان مبهم است و هنوز مشخص نیست کدام گزینه از میان نفراتی که نام برده شده است، هدایت ملی‌پوشان والیبال ایران را بر عهده می‌گیرد.

آندره آناستازی همواره پای ثابت گزینه‌های مربیگری تیم ملی والیبال ایران بوده است، مربی ایتالیایی با تجربه‌ای که هر بار به دلیل شروط سختی که دارد، مسئولان فدراسیون از حضورش روی نیمکت تیم ملی منصرف می‌شوند. این بار هم پس از پایان کار رائول لوزانو، بار دیگر نام آندره آناستازی مطرح شد. مردی که دو بار قبل در مذاکره با والیبال ایران به نتیجه نرسیده بود.

مسئولان فدراسیون والیبال این بار امید بیشتری به حضور آناستازی در ایران داشتند و صحبت‌های شنیده شده از سوی آن ها نشان از این داشت که این بار آناستازی شرایط سختش را تعدیل کرده است و با کوتاه آمدن در برخی موارد شانس زیادی برای قبول هدایت تیم ملی والیبال ایران دارد.

در این حال و هوا و در روزهایی که همه اهالی والیبال آماده اعلام نام مربی تیم ملی والیبال ایران هستند، زمزمه‌هایی به گوش می‌رسد که حضور آناستازی در ایران منتفی است!

گفته می‌شود آناستازی مبلغی بیش از عرف موجود را برای قراردادش درخواست کرده است و به نظر می‌رسد این موضوع شاید اهالی فدراسیون را از حضورش در ایران منصرف کرده است. از طرفی آناستازی همچنان علاقه‌مند است از ۲ دستیار خودش در تیم ملی ایران استفاده کند، تقاضایی که از نظر مسئولان فدراسیون والیبال معقول به نظر نمی‌رسد همچنین آناستازی خواستاری این شده است که مبلغ مالیاتش در کشور ایتالیا را فدراسیون والیبال ایران پرداخت کند! شرط و شروطی که گویا باز هم یاد و خاطره همان قرارداد ترکمنچای که پیش از این از سوی محمود افشار دوست، دبیر فدراسیون والیبال مطرح شده بود، در یادها زنده کند.

با این تفاسیر حضور آناستازی در تیم ملی ایران منتفی شده به نظر می‌رسد و امروز نام مربی دیگری هم مطرح شد که احتمالا فدراسیون نشینان مذاکرات خود با این مربی را آغاز می کنند.

«فردیناندو دجورجی» ایتالیایی گزینه‌ای است که احتمالا از امروز مذاکراتی با او آغاز خواهد شد، این مربی ۵۶ ساله سابقه هدایت تیم‌های مطرح ایتالیایی را در کارنامه دارد و سابق بر این جزو ملی‌پوشان مطرح والیبال ایتالیا بوده است.

در حالی که قرار بود که پس از زمانی نزدیک به ۲ هفته نام مربی تیم ملی والیبال ایران اعلام شود، هنوز تصمیمی در این باره گرفته نشده است. در این بین اهالی والیبال، منتقدان و کارشناسان همچنان امیدوارند فدراسیون تصمیم درستی اتخاذ کند و خوان سیچلو، نامی نباشد که در نهایت و پس از تمام این فراز و نشیب‌ها مطرح شود!

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار