|
|
کدخبر: ۱۷۸۰۷۴

گزارشی از وضعیت بد باشگاه استقلال و گلایه ای که از وزیر ورزش انجام شده است.

به گزارش ورزش سه به نقل از کاپ، باشگاه استقلال فارغ از نتایجی که تیم منصوریان در میادین مسابقه کسب کرده و نمایش های نازیبایی که در لیگ برتر به نمایش گذاشته است، طی هفته های اخیر از یک درد بزرگ تر رنج برده است که شما آقای سلطانی فر، به عنوان نفر اول ورزش ایران و مسئول در قبال دو باشگاه مردمی یعنی استقلال و پرسپولیس، قطعا در جریان آن درد و ریشه های آن قرار دارید.
امروز باشگاه پرسپولیس به لطف مدیریت کم حاشیه خود از برخی مباحثمخرب دور افتاده اما مقابل باشگاه استقلال الی ماشالله حاشیه دارد و دردمندانه باید گفت ریشه این حواشی نه در خود تیم بلکه از راس باشگاه نشات می گیرد؛ جایی که مدیران منصوب از طرف وزارت ورزش و جوانان بجای مدیریت بحران خود آتش بیار معرکه هستند.
جناب آقای وزیر، پیش از این نیز یادآور شده بودیم که جدی نگرفتن فوتبال و کارکردهای آن طی ادوار مختلف، علت العلل پسرفت این رشته بوده است و حالا نیز از شما می خواهیم تا دیر نشده سراغ فوتبال و بویژه باشگاههای مردمی آن بروید و یکبار برای همیشه تکلیف افرادی که از مدیریت در ورزش فقط مصاحبه کردن و حاشیه ساختن را بلدند مشخص کنید.
امروز در باشگاه استقلال جایگاهها مشخص نیست و هر کسی به فراخور حال و احوال خود هر حرفی را که به ذهنش می رسد بر زبان می راند و ظاهرا جلسات و تذکرات پشت درهای بسته نیز کار ساز نیست.
یک مدیر را باید مراقبش بود که حرفهای ناپخته نزند و یکی دیگر که تازگی ها قهر کرده و با رسانه ها صحبت نمی کند را باید چهار چشمی نگاه کرد تا مبادا با یک امضای دیرهنگام و یا زودهنگام سرمایه های مادی را بر باد ندهدو …
خلاصه کلام اینکه باشگاه استقلال در این روزها خلا یک بزرگتر را احساس می کند که به وسط معرکه بیاید و جایگاهها را مشخص نماید و آن بزرگتر کسی نمی تواند باشد جز خود شما آقای وزیر. پس تا دیر نشده تشریف بیاورید وسط میدان.

حال باید دید که وزیر ورزش در مقابل این نهیب و انتقاد چه عملی انجام میدهد و همچنین چه واکنشی از خود نشان میدهد.

و باید دید که چه آینده ای در انتظار باشگاه استقلال و مسئولان این باشگاه خوهد بود.

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار