|
|
کدخبر: ۱۷۸۰۷۶

ذوب آهن اصفهان در دیداری حساس در یک چهارم نهایی جام حذفی موفق شد تیم گسترش فولاد تبریز را در سرمای تبریز ۲بر۰ شکست دهد تا در نیمه نهایی به مصاف تیم تراکتور سازی تبریز برود.

به گزارش امید نیوز به نقل از " ورزش سه "، تیم فوتبال ذوب آهن در ادامه روزهای خوب خود در تبریز میهمان گسترش فولاد بود که در پایان موفق شد با ارائه یک بازی منطقی حریف خود را از پیش رو بردارد. این دیدار در نیمه اول پایاپای دنبال شد ولی در نیمه دوم سبزپوشان اصفهانی نبض بازی را در اختیار گرفتند و با اختیار داشتن میانه میدان موفق شدند در دقیقه ۷۶ با نفوذ از سمت راست خط دفاعی حریف خود و ضربه فنی مهدی رجب زاده به گل برتری دست یابند. تیم گسترش فولاد که از دریافت این گل غافلگیر شده بود برای گل تساوی تلاش کرد و همین موضوع باعثعدم تمرکز آن ها در خط دفاعی شد. جایی که احسان پهلوان تنها ۴ دقیقه بعد از گل اول، این بار با حرکت از سمت چپ خط دفاعی این تیم و عدم تمرکز خط دفاعی موفق به تثبیت پیروزی شاگردان مجتبی حسینی و ثبت گل دوم ذوب آهن شد تا این تیم با حذف دومین نماینده تبریز در نیمه نهایی به مصاف قدرتمندترین نماینده این استان یعنی تراکتورسازی تبریز برود و هم چنان به رکورد پیروزی های خود که به عدد ۷ رسید، ادامه دهد.

حالا باید دید تا تیم ذوب آهن در نیمه نهایی جام حذفی با تیم قدرتمند تراکتورسازی چطور بازی خواهد کرد و میتواند با شکست دادن تیم امیر قلغه نویی بار دیگر به فینال جام حذفی صعود کند یا این رقابت به شکل دیگری رقم خواهد خورد.

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار