|
|
کدخبر: ۱۷۸۲۵۷

سروش رفیعی که دیگر بازیکن تراکتور سازی تبریز نیست و میتواند به هر تیمی که بخواهد برود، ولی اگر این تیم پرسپولیس باشد ممکن است جایی برای خرید او نداشته باشد.

به گزارش امید نیوز به نقل از وبسایت نود، پرسپولیس با جدایی گولچ، عالیشاه و نوراللهی در حال حاضر سه جای خالی در فهرست بزرگسالان خود دارد.

سامان نریمان جهان با پرسپولیس به توافق رسیده، جذب شایان مصلح و شهاب کرمی احتمالا طی روزهای آینده نهایی می شود و با جذب این نفرات لیست پرسپولیس پر خواهد شد.

پس از منتفی شدن جذب علی کریمی مذاکرات برای جذب شهاب کریمی بازیکن سرباز ملوان که بازیکن آزاد شده است از سه روز پیش آغاز شده است.

از طرفی سروش رفیعی به باشگاه گفته بعد از اردوی تیم ملی در دبی و بررسی پیشنهادات خارجی تصمیم نهایی خود را درباره پیشنهاد پرسپولیس خواهد گرفت. هدایتی پیشنهاد ۹۰۰ میلیون تومانی برای قرارداد شش ماهه را به این بازیکن ارائه کرده است.

علاوه بر سروش برانکو به دنبال جذب دو مدافع است که احتمالا یکی از آنها گزینه خارجی باشد و دیگری در صورت ناکامی مجدد در جذب شجاع خلیل زاده می تواند سیامک کوروشی باشد که مدعی است در لیست خرید برانکو جای دارد.

باشگاه پرسپولیس طبق خواسته برانکو درحال مذاکره برای فسخ توافقی قرارداد با پلی یانسکی است، بازیکنی که برای فسخ قراردادش طلب پول بیشتری کرده است.

در این میان محمد آرام طبع هم که خواهان جدایی از پرسپولیس بود تصمیمش عوض شده و بعد از این که باشگاه اعلام کرد تیم جدیدت را معرفی کن می خواهد بماند و به تمرینات برگشته است.

به این ترتیب اگر همه این فرضیات محقق شود سروش رفیعی که برانکو و پرسپولیس به شدت خواهان جذب او هستند دیگر نمیتواند به پرسپولیس بیاید زیرا در لیست پرسپولیس دیگر جایی برای خرید بازیکن وجود ندارد اما با توجه به اینکه برانکو تمایل زیادی به خرید سروش رفیعی دارد به احتمال بسیار زیاد باید از یکی از خرید های خود صرف نظر کرده و به جای آن خرید سروش رفیعی را جذب کند اگر خود او(سروش رفیعی) در مورد پیشنهاد های خارجیش به نتیجه خوبی نرسد و در ایران به فوتبالش ادامه دهد.

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار