|
|
کدخبر: ۱۷۸۳۵۵

امروز در آخرین دیدار هفته شانزدهم لیگ برتر دو تیم پرسپولیس و سایپا در ورزشگاه آزادی به مصاف یک دیگر رفتند.

به گزارش گروه ورزشی امید نیوز، امروز در دیداری حساس دو تیم پرسپولیس و سایپا در ورزشگاه آزادی به مصاف یکدیگر رفتند و تیم پرسپولیس با وجود اخراج فرشاد احمدزاده توانست تا سایپا را با نتیجه ۱ بر ۰ از پیش رو بردارد و بار دیگر صدر جدول را از تراکتورسازی تبریز باز پس گیرد.

تک گل این بازی توسط مهدی طارمی در دقیقه ۴۷ به ثمر رسید، مهدی طارمی با گلی که امروز مقابل تیم سایپا به ثمر رساند توانست هشتمین گل خود را در لیگ برتر به ثمر برساند و در جدول گلزنان بعد از ساسان انصاری با ۱۲ گل و مرتضی تبریزی با ۹ گل در رتبه سوم قرار گیرد.

نکته عجیب و زشت بازی مدل خوشحالی مهدی طارمی بعد از زدن گل به حامد لک بود که ایستاد و به کری خوانی با او پرداخت.

در این بازی با وجود مصدومیت ربیع خواه و اخراج احمدزاده باز هم تیم خوب پرسپولیس نه تنها اجازه گلزنی به سایپا را نداد بلکه حتی اجازه نداد تا تیم سایپا حملات مستمری را روی دروازه پرسپولیس شکل دهد.

علی رضا بیرانوند دروازبان فوق العاده این روز های پرسپولیس و بهترین دروازبان لیگ برتر با اینکه که در این بازی هم موفق به انجام کلین شیت دیگری شد و دروازه خود را مقابل سایپا بسته نگه داشت اما علاوه بر کارت زردی که از داور بازی به علت تاخیر دریافت کرد، در دو صحنه که دو شوت به سمت دروازه اش روانه شد، دو دفع ناقص را انجام داد و تیم سایپا هم دیگر موقعیت چندان خطرناکی روی دروازه این دروازبان ایجاد نکرد و باید دید که علی رضا بیرانوند در هفته های آتی میتواند روند خوب خود را ادامه دهد یا اینکه مصدومیتی که دچارش شده بود باعثافت او خواهد شد؟

همان طور که اشاره شد تیم پرسپولیس با این برد توانست بار دیگر به صدر جدول صعود کند و تیم سایپا نیز با این باخت در رتبه چهاردهم جدول باقی ماند و به این ترتیب حسین فرکی باید تا فکری به حال تیم خود بکند که دیگر در آستانه سقوط به لیگ یک قرار دارد.

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار