|
|
کدخبر: ۱۷۸۳۹۰

سجاد شهباز زاده بازیکن فصل گذشته استقلال تهران و بازیکن نیم فصل سابق آلانیا اسپور ترکیه فردا تیم بعدی خود را در لیگ برتر ایران انتخاب میکند.

به گزارش گروه ورزشی امید نیوز،سجاد شهباز زادهمهاجم گلزن فصل گذشته استقلال تهران و بازیکن سابق نیم فصل اخیر تیم آلانیا اسپور ترکیه فردا تیم بعدی خود را در لیگ برتر ایران بین تیم های استقلال تهران و تراکتورسازی تبریز و پرسپولیس تهران انتخاب خواهد کرد.

سجاد شهباز زاده در نقل و انتقالات تابستان خواهان جدایی از استقلال بود و علی رضا منصوریان نیز که نمیخواست تا مانند مظلومی مانع از لژیونر شدن بازیکنان تیمش شود به او اجازه داد تا خودش تیم آینده اش را انتخاب کند و او نیز از استقلال جدا شد و به تیم آلانیا اسپور ترکیه پیوست.

او در این نیم فصلی که بازیکن تیم آلانیا اسپور بود نه زیاد بازی کرد و نه توانست به همین خاطر تاثیر خاصی در این تیم داشته باشد و به همین خاطر خواستار جدایی از این تیم شد و در همین زمان دقیقا زمان نقل و انتقالات نیم فصل در ایران بود و اولین تیمی که به او پیشنهاد داد، تیم سابقش یعنی استقلال تهران بود و منصوریان که نتوانسته بود استفاده کافی را از مهاجمان جدید تیم خود در نیم فصل بکند به شدت علاقه مند به بازگشت این مهاجم گلزن سابق تیمش بود و در حال حاضر نیز هست.

تیم دیگری که در چند وقت اخیر به او پیشنهاد داده است تا در آن تیم بازی کند، تیم خوب و مدعی تراکتورسازی تبریز است.

شایعاتی نیز مبنی بر پیشنهاد پرسپولیسی ها به سجاد شهباز زاده مطرح شده است که البته در حد یک شایعه اما ممکن است در آینده ای نزدیک همین شایعه تبدیل به واقعیت شود ولی در هر حال رفتن شهباز زاده به پرسپولیس خیلی بعید است.

در حال حاضر تیم استقلال تهران با ۲۵ امتیاز در رده ششم جدول لیگ برتر قرار دارد و از جام حذفی نیز توسط نفت تهران حذف شده است و در پلی آف لیگ قهرمانان حضور دارد.

تیم تراکتورسازی نیز با ۳۴ امتیاز در رده دوم جدول لیگ برتر قرار دارد و در جام حذفی نیز در فینال باید به مصاف نفت تهران برود و در لیگ قهرمانان نیز در مرحله گروهی حضور دارد.

تیم پرسپولیس هم که با ۳۸ امتیاز در رده اول لیگ برتر قرار دارد و اما در جام حذفی حذف شده است و در مرحله گروهی لیگ قهرمانان نیز حضور دارد.

باید دید همان طور که گفته شده فردا سجاد شهباز زاده به کدام یک از این سه تیم خواهد پیوست و آینده فوتبالی خود را در کدام یک از این تیم ها میبیند.

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار