|
|
کدخبر: ۱۷۸۴۳۲

دیروز و در چهار چوب هفته نوزدهم لیگ برتر دو تیم تراکتورسازی و ماشین سازی تبریز به مصاف یکدیگر رفتند.

به گزارش گروه ورزشی امید نیوز، دیروز و در رقابت های هفته نوزدهم لیگ برتر دو تیم تراکتورسازی و ماشین سازی تبریز دربی شهر تبریز را برگزار کردند و در حالی که به نظر میرسید که تراکتورسازی تبریز در به راحتی ماشین سازی قعرنشین را شکست میدهد، اما نتیجه جور دیگری رقم خورد و این بازی در نهایت با نتیجه بدون گل به پایان رسید.

این بازی در حالی بدون گل به پایان رسید که داوری در رقم خوردن این نتیجه بی تاثیر نبود و در صحنه ای که داور بازی کاپیتان تیم تراکتورسازی، مهدی کیانی را به نا حق کارت زرد دوم را به این بازیکن داد و این بازیکن را اخراج کرد تا در هفته بعد نیز که تراکتورسازی باید در بازی ای حساس به مصاف پرسپولیس برود، این بازیکن را در اختیار نداشته باشد و در صحنه ای که پنالتی تراکتورسازی خراب شد هم باید داور بازی آن پنالتی را تکرار میکرد که داور این کار را نیز انجام نداد تا همه چیز به نفع پرسپولیس رقم بخورد!!!

تراکتورسازی با این تساوی با ۳۸ امتیاز در رده دوم جدول باقی ماند و اختلافش نیز با برد امروز پرسپولیس به ۶ امتیاز رسید و برای قهرمانی کار سخت تری در پیش خواهد داشت.

ماشین سازی تبریز نیز با این تساوی بدون گل با ۱۰ امتیاز در انتهای جدول باقی ماند و این تساوی بیشتر از اینکه به نفع ماشین سازی باشد که تیم دوم جدول را متوقف کرده است به نفع پرسپولیس بود!!

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار