|
|
کدخبر: ۱۷۸۴۳۳

امروز و در مهمترین دیدار هفته نوزدهم لیگ برتر دو تیم صبای قم و پرسپولیس به مصاف یکدیگر رفتند.

به گزارش گروه ورزشی امید نیوز، امروز و در مهمترین و حساس ترین بازی هفته نوزدهم لیگ برتر دو تیم صبای قم وپرسپولیسدر ورزشگاه یادگار امام قم به مصاف یکدیگر رفتند و در نهایت این بازی در حالی ۲ بر ۰ به سود پرسپولیس به اتمام رسید که داوری در رقم خوردن این نتیجه تاثیر به سزایی داشت.

در این بازی یک گل سالم تیم صبای قم در حالی که توپ از خط عبور کرده بود، در نیمه اول گرفته نشد و یک صحنه مشکوک پنالتی هم برای صبا اعلام نشد و در نیمه دوم نیز یک پنالتی مشکوک برای پرسپولیس گرفته شد که این تصمیم بحثبرانگیز بود و در کل مثل اینکه باید در این هفته داور ها را به جای داور، یار دوازدهم پرسپولیس بخوانیم با تصمیمات عجیبی که گرفتند از بازی تراکتورسازی تا بازی خود پرسپولیس و صبای قم و باید دید که واقعا دپارتمان داوری قصد محروم کردن این داور ها را ندارد؟!!

گل های تیم پرسپولیس توسط عمران زاده(گل به خودی) و رامین رضاییان از روی نقطه پنالتیدر دقایق ۷۳ و ۸۳ به ثمر رسید.

این اولین پیروزی پرسپولیس با نتیجه ۲ بر ۰ در این فصل بود و برای سومین بار پیاپی صبا را شکست داد.

تیم پرسپولیس با برد امروز خود توانست با ۴۴ امتیاز صدرنشینی خود را مستحکم کند و اختلاف خود را با تراکتورسازان به ۶ امتیاز برساند.

صبای قم نیز با این باخت با ۱۳ امتیاز در رتبه پانزدهم جدول باقی ماند و فاصله اش با دو تیم سیاه جامگان در رتبه چهاردهم و ماشین سازی تبریز در رتبه شانزدهم به منفی و مثبت ۳ امتیاز رسید.

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار