|
|
کدخبر: ۱۷۸۵۳۶

احمد نوراللهی و امید عالیشاه با وجود جوانی تجارب زیادی دارند و حتی سابقه پوشیدن لباس تیم ملی را دارند حالا با شرایط پیش آمده باید به لیگ دسته اول کوچ کنند.

به گزارش سرویس ورزشی امید نیوز - خروج احمد نوراللهی و امید عالیشاه از پرسپولیس با حاشیه‌های زیادی همراه بود به طوریکه برخی هواداران سرخ پوش پایتخت از این دو بازیکن دلخور شدند و رفتن آن‌ها به تراکتورسازی را به مسائل دیگری ربط دادند. با این حال نوراللهی و عالیشاه ضمن خداحافظی باشکوه با هواداران پرسپولیس برای گذراندن خدمت سربازی به تراکتورسازی رفتند اما حالا با قانون محرومیت این تیم از نقل و انتقالات دیگر نمی توانند پیراهن تیم تبریزی را بر تن کنند.

نوراللهی و عالیشاه بسیار امیدوار بودند تا بتوانند در بازی حساس فردا مقابل پرسپولیس که تیم سابقشان است برای تراکتور بازی کنند اما فدراسیون فوتبال امروز اعلام کرد این دو بازیکن به همراه هاشم بیک‌زاده و سجاد شهباززاده حق حضور در مسابقه فردا را ندارند. با این وجود نوراللهی و عالیشاه امروز در تمرینتراکتورسازیحضور پیدا کردند و با چهره ای مغموم در کنار سایر بازیکنان به تمرین پرداختند.

آنها که به عنوان بازیکن سرباز در تراکتورسازی حضور دارند بدون کسب اجازه از ستاد کل نیروهای مسلح نمی‌توانند تیم تبریزی را به مقصد تیم دیگری ترک کنندو باید به تیم های نظامی دیگر بپیوندند و از انزلی خبرمی رسد محمد مایلی کهن از انتقال این دو بازیکن جوان به ملوان استقبال کرده و میخواهد با استفاده از این دو بازیکن مسیر صعود ملوان به لیگ را هموار کند.

احمد نوراللهی که اتفاقا اهل خطه شمال هم هست فوتبال خود را از فولاد یزد آغاز کرد و توسط علی دایی سال ۹۳ به پرسپولیس پیوست و امید عالیشاه هم اهل ساری است و سابقه بازی در نساجی هم دارد این بازیکن هم توسط دایی در راه آهن به فوتبال معرفی شد حالا باید ببینیم سرنوشت این دو بازیکن جوان در ادامه چه خواهد سد.

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار