|
|
کدخبر: ۱۷۸۶۴۱

سجاد شهباززاده پس از کش و قوس های فراوان و بعد از اینکه نتوانست به تراکتور و استقلال بپیوندد سرانجام مانند تیموریان به نفت تهران پیوست.

به گزارش سرویس ورزشی امید نیوز - سجاد شهباززاده مهاجم سابق آلانیااسپور، استقلال و سایپا با قراردادی تا انتهای فصل رسما به نفت تهران پیوست.

شهباززاده که در ابتدای فصل به آلانیا اسپور ترکیه پیوسته بود، با جدایی از این تیم در نیم‌فصل با باشگاه تراکتورسازی توافق کرده بود بعد از مشکلات به وجود آمده برای این تیم، با نفت تهران وارد مذاکره شد.

مذاکرات با شهباززاده هفته گذشته آغاز شد و پس از توافق مقدماتی مقرر شد وی پس از کسب رخصت از مدیران و مربیان تراکتورسازی با نفت وارد مذاکره نهایی شود.

شهباززاده دوشنبه شب در جلسه با حسین شهریاری که در محل باشگاه برگزار شد به توافق نهایی رسید. شهباززاده که طی این مدت صحبت‌هایی با دایی و خلیلی انجام داده بود، دیروز هم قبل از شروع تمرین نفت در ورزشگاه ساصد نوبنیاد گفت‌وگو کرده و پس از هماهنگی با مدیریت باشگاه امروز به باشگاه آمد و در جلسه نهایی با شهریاری قرارداد خود را امضا کرد تا چهارمین خرید نفت تهران در نیم‌فصل پس از آندرانیک تیموریان، شهاب عادلی گلر تیم ملی جوانان وحید نجفی بازیکن سابق سپاهان و آقای گل امیدهای تهران باشد. حالا تیم دایی بیش از هرزمانی آماده فینال جام حذفی شده است و با استفاده بهینه از معضل دوتیم استقلال و تراکتورسازی برای ادامه لیگ و کسب سهمیه آسیا و همچنین قهرمانی در جام حذفی تلاش می کند. سجاد شهباززاده که قراردادی شش ماهه را با نفت ثبت کرده به احتمال زیاد آخر فصل به استقلال برمی گردد.

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار