|
|
کدخبر: ۱۷۸۷۰۴

سوشا مکانی می خواهد به هرقیمتی شده از فوتبال ایران دور باشد و فوتبال خود را در اروپا ادامه دهد.

به گزارش سرویس ورزشی امید نیوز - سوشا مکانی که به تازگی پیراهن استروم گودست نروژ را بر تن کرده، اکنون ارزانترین بازیکن تیم ملی ایران محسوب می شود. مکانی که قرارداد جدیدی با این تیم نروژی امضا کرده، برای هر ماه مبلغی در حدود ۴ هزار یورو دریافت می کند. یعنی حدود ۱۷ میلیون تومان در ماه که مبلغ اندکی است.

با توجه به قرارداد امضا شده میان مکانی و استورم گودست، دروازه بان ۳۰ ساله تیم ملی در طول یک فصل حدود ۲۰۰ میلیون تومان دستمزد می گیرد که باعثشده تا او ارزانترین بازیکن تیم ملی لقب بگیرد.

مکانی که این روزها به دنبال جایگاهی در ترکیب اصلی استورم گودست است در دیداری تدارکاتی مقابل هبی چین قرار گرفت که این بازی در پایان ۹۰ دقیقه تلاش دو تیم با نتیجه بدون گل به پایان رسید. این بازی در ماربلای اسپانیا برگزار شد و سوشا مکانی در این بازی در دقایقی که درون دروازه تیم نروژی قرار گرفت موفق شد از دروازه‌ تیمش حراست کند. مکانی که در اتفاق عجیب بعد از عملکرد ضعیفش در پرسپولیس توانست به یک تیم اروپایی بپیوندد از همان ابتدا مبلغ کمی دریافت می کرد چون اگر به فوتبال ایران بر می گشت اصلا نمیتوانست بازی کند تا مبلغی دریافت کند حال این بازیکن سی ساله که فوتبال خود را از فجر سپاسی آغاز کرد و توانست با پاس همدان خود را به فوتبال ایران معرفی کند همچنان امید دارد تا بتواند با درخشش در نروژ از نفرات کی روش باشد. سوشا مکانی بعد از پاس همدان به استیل آذین پیوست که در آنجا رباط صلیبی پاره کرد و شش ماه از میادین دور بودوبعد از آن با حضور در نفت تهران به روزهای اوج برگشت و با فولاد خوزستان قهرمان لیگ برتر شد. مکانی در پرسپولیس اصلا روزهای خوبی را پشت یرنگذاشت.

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار