|
|
کدخبر: ۱۷۸۷۴۰

انریکه و بارسلونا

انریکه تأیید کرد که در پایان فصل از این تیم جدا خواهد شد.

به گزارش امید نیوز و به نقل از سایت نود _ لوئیز انریکه، سرمربی تیم بارسلونا در رختکن تیم و در صحبت با بازیکنان تأیید کرد که در پایان فصل از این تیم جدا خواهد شد و قراردادش را تمدید نخواهد کرد.

سرمربی تیم بارسلونا بعد از پیروزی ۶-۱ تیمش مقابل خیون این صحبت ها را به زبان آورده است. قرارداد انریکه تا ۳۰ ژوئن اعتبار دارد اما وی تصمیم گرفته که از حالا به بازیکنان خود اطلاع دهد. وی در مصاحبه با خبرنگاران نیز گفت:

من سال آینده سرمربی بارسلونا نخواهم بود. تصمیم سختی بود که گرفتم، و خیلی روی این موضوع فکر کرده ام. من باید به آنچه باور دارم، پایبند و منصف باشم. من در طول پیش فصل جلسه ای با روبرت فرناندز[مدیر فنی] و سولر داشتم و آنها گفتند که از زمان خود استفاده کنم. دلیل جدایی ام این است که زندگی حرفه ای بسیار سختی داشته ام و ساعت های بسیار کمی برای استراحت دارم و به سختی فرصت قطع ارتباط با مسائل کاری را پیدا می کنم.

سه ماه هیجان انگیز باقی مانده است، و در این مدت به همان اندازه خود را وقف کار خواهم کرد همچنین می خواهم از بازیکنان به خاطر حمایت هایشان و از باشگاه به خاطر اعتمادی که ابتدا در تیم B و حالا در تیم اصلی داشتند، تشکر کنم.

بارتومئو، رئیس بارسا نیز دیشب اذعان داشت که سرمربی جدید بارسا روز اول جولای مشخص خواهد شد.

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار