|
|
کدخبر: ۱۷۸۷۵۵

کواچ سرمربی پیشین ایران، هدایت اسلوونی را عهده دار خواهد شد.

به گزارش امید نیوز و به نقل از ورز۳ _ پس از کناره گیری آندره‌آ جیانی از سرمربیگری تیم ملی والیبال اسلوونی و توافق با فدراسیون والیبال آلمان، مسئولان والیبال اسلوونی پس از دریافت ۳۰ رزومه از مربیان جهان، در نهایت اسلویودان کواچ را به عنوان سرمربی تیم ملی والیبال خود انتخاب کردند.

مربی ۴۹ساله صربستانی، قراردادی ۲ ساله با فدراسیون والیبال اسلوونی امضا کرده است که در پایان سال دوم، امکان تمدید خودکار آن نیز وجود دارد.

متود روپرت، رئیس فدراسیون والیبال اسلوونی در این مورد گفت: ما واقعاً از تعداد مربیانی که برای ما رزومه ارسال کردند، شگفت زده شدیم. همه آنها مربیانی شناخته شده در اروپا و اکثراً خارجی بودند. تصمیم گیری در این شرایط کار بسیار سختی بود ولی در نهایت خوسحال هستیم که توانستیم کواچ رابه اسلوونی بیاوریم. او یکی از مطرح‌ترین نام‌های موجود در بازار بود.

کواچ که در سال‌های ۲۰۱۳ و ۲۰۱۴ به عنوان بهترین مربی سری A ایتالیا انتخاب شده. او در حال حاضر سرمربی هالک بانک ترکیه است و نتایج چندان مناسبی از خوددر این تیم بر جای نگذاشته است.

پیش از این هدایت تیم ملی کشورمان تنها تجربه ی مربیگری کواچ در رده ملی بود که به عنوان های چهارمی لیگ جهانی و ششمی جهان دست پیدا کرد اما عملکرد چندان مناسبی نتوانست از خود نشان دهد و مردم وفدراسیون والیبال ایران را از نتایج خود راضی کند و در نهایت از هدایت تیم ملی ایران کنار گذاشته شد.

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار