|
|
کدخبر: ۱۷۸۷۷۵

شروع هفته ۲۳ لیگ برتر فوتبال از دیروز

شروع هفته ۲۳ لیگ برتر فوتبال از دیروز در حالی کلید خورد که تساوی دو رقیب پرسپولیس در رده دوم و سوم جدول همه چیز را برای برداشتن قدمی دیگر برای رسیدن رویای ۹ ساله اش آماده کرد.

به گزارش سرویس ورزشی امید نیوز، دیروز هفته بیست و سوم لیگ برتر فوتبال در حالی آغاز شد که دو تیم توانستند به طور کامل۳ امتیاز را از آن خود کنند و همچنین در مهمترین دیدار دیروز و امروزتراکتور و استقلال با تساویشان شانس بزرگی را برای نزدیک شدن به رویایش بوجود آورد.

در اولین دیدار شاگردان فراز کمالونددر مقابل پدیده مشهد قرار گرفتند و در حالی که صاحب توپ و میدان بودند در آخر با نتیجه۳ _ ۲ بازی را واگذار کردند. فراز کمالوند در آخر ضمن انتقاد از وضعیت داوری گفت: پدیده ۳ توپ آورد و ۳ گل زد

این جهارمین پیروزی ۳ گله برای یاران پدیده بود.

در دومین دیدار از هفته ۲۳ لیگ برتر تراکتور رده دومی در حالی به مصاف رده دوازدهمی رفت که هر نتیجه ای غیر از برد این تیم را از کورس قهرمانی دور میکرد، یاران فرکی هم که نیم فصل دوم منسجم تر به نظر میرسیدند یا انگیزه بالایی در مقابل تراکتور قرا گرفتند اما نهایت بازی به تساوی انجامید تا این تساوی پرسپولیس را به رویای ۹ ساله اش نزدیک تر کند. در پایان امیر قلعه نوعی ضمن عذر خواهی از هواداران بازی سایپا را منسجم خواند و گفت: بازی سایپا به ما سکته تاکتیکی می‌داد.

در دو بازی دیگر دیروز صبای قم در حالی که در وضعیت نامناسبی در لیگ به سر میبرد با تساوی در مقابل فولاد نتوانست به و ضعیت خود کمکی کند. ودر نهایت در اخرین بازی صنعت نفت با پیروزی خود در مقابل پیکان توانست خیال خود را از وضعیت خود در اخر جدول بهبود بخشد.

همچنین امروز در دو دیدار امروز دو استقلال به مصاف حریف های خود رفتند اما در نهایت فقط استقلال خوزستان پیروز از میدان بیرون آمد، استقلال خوزستان که در مقابل ماشین سازی قعر جدولی قرار گرفت توانست با پیروزی ۱ گله ی خود ماشین سازی را یک قدم دیگر به سقوط به لیگ دسته ۱ نزدیک کند.

اما آخرین بازی استقلال در مقابل سیاه جامگان بحران زده قرار گرفت که نیمه اول با شروع تهاجمی سیاه جامگان آغاز شد و این در همان دقایق ابتدایی یکی دو بار موقعیت های خطرناکی روی دروازه استقلال ایجاد کردند که این موقعیت ها توسط یرکویچ از دست رفت و بعد از این دقایق بود که آبی ها با یک بازی رو به جلو و مسلط به حریف خود جلو آمدند تا بتوانند کار شاگردان میثاقیان را در همان نیمه اول تمام کنند. استقلالی ها در این نیمه چند بار روی فرارهای وریا از سمت راست و شوت های بازیکنان این تیم از پشت محوطه جریمه دروازه سیاه جامگان را تهدید کردند که البته در یکی دو مورد توپ های آنها با بدنشانسی وارد دروازه حریف نشد. اما در دقیقه ۴۴ و در حالی که استقلالی ها کاملا مشغول حمله کردن بودند بادامکی روی یک ضد حمله یرکویچ را صاحب توپ کرد و او تک گل نیمه اول بازی را به ثمر رساند.
استقلالی ها نیمه دوم را هجومی شروع کردند تا گل خورده خود را جبران کنند. در دقیقه ۵۰ خطا بر روی فرشید اسماعیلی پشت محوطه جریمه سیاه جامگان موقعیتی خوب برای استقلال فراهم کرد تا به گل برسد اما ضربه امید ابراهیمی راه به جایی نبرد. در ادامه اما بازیکنان سیاه جامگان نیز میتوانستند توسط یرکوویچ به گل برسند که مدافعان استقلال مانع از گلزنی وی شدند. بازیکنان سیاه جامگان در یک ضد حمله میتوانستند توسط سیف اللهی به گل برسند که تکل زیبای زکی پور مانع از گلزنی سیف اللهی شد در ادامه حملات سیاه جامگان باز هم میتوانستند دروازه استقلال را باز کنند که یرکوویچ باز هم ناکام ماند. بهترین فرصت استقلال برای تساوی بازی توسط فرشید اسماعیلی در دقیقه ۶۱ از دست رفت. خطا بر روی فرشید اسماعیلی در محوطه جریمه استقلال را صاحب یک ضربه پنالتی کرد که این توپ را امید ابراهیمی به گل تبدیل کرد تا بازی به تساوی برسد. کار ترکیبی بازیکنان استقلال علی قربانی را صاحب توپ کرد که ضربه برگردان این بازیکن را محمد ناصری با واکنشی دیدنی به بیرون فرستاد. علی قربانی نیز باز هم صاحب موقعیت شد که ضربه سر این بازیکن را باز هم محمد ناصری به زیبایی دفع کرد تا بازی با نتیجه تساوی ادامه پیدا کند. بازیکنان سیاه جامگان که به نظر می رسید از نتیجه تساوی رضایت داشتند دقایقی از بازی را تلف میکردند که تماشاگران استقلال به این وقت تلف کردن آن ها واکنش نشان میدادند. بازی خوب و هجومی استقلال که با ایجاد موقعیت های فراوان روی دروازه سیاه جامگان همراه بود به نتیجه نرسید و با وجود یک بازی زیبا دو تیم به نتیجه تساوی رضایت دادند. این در حالی بود که پیروزی حق مسلم استقلال بود

باید دید که نتایج بازی های فردا چه میشود و آیا پرسپولیس از تساوی رقیبانش در نزدیک شدن به رویایش استفاده میکند؟

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار