|
|
کدخبر: ۱۷۸۹۱۱

کامیابی نیا بازیکنی بود که در زمان برانکو به پرسپولیس آمد و رفته رفته به بازیکنی تبدبل شد که نبودش آسیب های بدی به پرسپولیس زد.

به گزارش سرویس ورزشی امید نیوز، کمال کامیابی نیا، هافبکی که با حضور در پرسپولیس توانست عملکرد خوبی از خود به نمایش بگذارد و توصیه‌های فنی برانکو از او هافبکی جنگنده، تخریبی و در خدمت تیم ساخت که پیراهن تیم ملی را نیز به دست آورد، و بازیکنی شود که عدم حضورش در پرسپولیس کاملا مشهود باشد، به طوریکه دیدیم در دیدار برابر تراکتورسازی و در فاصله ۵ دقیقه که در بازی دقایق عجیبی را پشت سر گذاشت و منجر به دوری و محرومیت سه هفته‌ای اش از ترکیب پرسپولیس شود، و پرسپولیس در سه دیدار برابر استقلال و سپاهان دچار مشکل و ضعف شد و ۴ گل نیز دریافت کرد، وهمچنین در بازی نفت هم اگر اخراج دروازه بان این تیم نبود معلوم نبود چه بر سرش بیاید. در واقع این ۳ دیدار باعثشد، نقش ویژه او کاملا نمایان شود.

حالا گفته میشود عدم تمدید قرارداد کمال کامیابی‌نیا که ۲ پیشنهاد وسوسه‌انگیز دارد که یکی از این‌ پیشنهادها از سوپرلیگ چین است، به معضل تیم فوتبال پرسپولیس تبدیل شده است و باید دید که اگر این بازیکن از پرسپولیس برود جایگزینی برایش پیدا میشود؟ یا پرسپولیس به مانند ۳ بازی بدش در این فصل در غیاب کامیابی نیا در فصل بعد با مشکل فصل را شروع میکند.

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار