|
|
کدخبر: ۱۷۹۰۷۶

نفت که امسال با بحران های زیادی رو به رو بوده، کماکان توانسته خود را در بین ۵ تیم اول نگه دارد اما اعتصاب بازیکنانش از تمرین کردن اگر ادامه یابد به این تیم ضربه وارد میکند.

به گزارش سرویس ورزشی امید نیوز، نفت تهران که سال ۱۳۸۹ موفق شد به لیگ برتر صعود کند ودر این سال ها نتایج خوبی را با توجه به اسم و رسم و اصالتش برای خود رقم زد، و حتی در زمان سرمربیگری علیرضا منصوریان که طلایی ترین دوران باشگاه ورزش نفت محسوب میشود، توانست به یک چهارم نهایی جام باشگاه های آسیا صعود کند و در همان سال در لیگ برتر ۱۳۹۴ _ ۱۳۹۳ به مقام نایب قهرمانی لیگ برتر برسد، اما در فصل بعد پس از انتقال از شرکت نفت به یک شرکت دیگر به دلیل یکسری از مشکلات تیم نفت به یکباره از شرایط مساعد خود خارج شد ولی با توجه به انسجامی که علیرضا منصوریان در طی دو فصل حضورش در این تیم ایجاد کرده بود در آخرین فصل حضور وی این تیم توانست جایگاه مناسبی با اوضاع و شرایطش در لیگ برتر کسب کند.

اما سال پیش در پایان فصل که اصلا معلوم نبود نفت تهرانی در این فصل در لیگ باشد چند بازیکن کلیدی این تیم به تیم های بزرگ کوچ کردند و نفت تا مرز انحلال هم پیش رفت ولی در آخر با برگزیدن علی دایی به عنوان سرمربی و جذب چند بازیکن این تیم نامش در لیگ باقی ماند، اما مشکلات مالی تا اینجای فصل هنوز گرابانگیر این تیم مانده تا جایی که تعداد دفعات اعتصاب بازیکنان این تیم از تمرینات کم نبوده است.

اما علی دایی در پستی در اینستا گرام خود به مشکلات این تیم پرداخته و و از مشکلات بی حد وحسابش در نفت میگوید، که بدین شرح است: باورتون نمیشه اما سومین تیم کم هزینه لیگ در فصل نقل و انتقالات هستیم، فینالیست جام حذفی و مدعی اصلی گرفتن سهمیه آسیا تو لیگ تنهای تنهاست. مدیران تیمو کلا ول کردند و رفتند. من موندم و بچه هام، تا الان هم فقط به خاطر این بچه ها موندم، این بچه ها رفاقتی دور هم جمع می شن و تمرین می کنند. باور کنید بچه ها از جیب خودشون برای نفت هزینه می کنند. ما زمین تمرین نداریم چون باشگاه به همه بدهکاره و ما هر روز یک جا تمرین می کنیم. ما حتی لباس نداریم، میخوام لباس بیارم براى تیم، میگن نمیشه ما با فلان شرکت قرار داد داریم، خب کو؟ ٥ ماهه بچه های تیم من حتی حقوق نگرفتند. تیمو ول کردند و رفتند و همه اینا سیاست غلطیه که فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ در تحویل دادن تیم ها به افراد بدون دیدن سابقشون دارند. با همه اینا با بچه ها قرار گذاشتیم شرافتمندانه تا روز آخر بجنگیم تا هم حق خودمون رو بگیریم و هم حق تیمی این وسط ضایع نشه اصلا عجیبه، دیگه من نمیدونم واقعاً چکار باید بکنم

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار